GJESTEINNLEGG AV FREDRIK: DET ER NOE JEG VIL SI

Har både hørt og lest at mange tror at Jessica kun beholdt barna våre for å prøve å holde på meg. Og at vi er sammen kun pga barna. Det er ikke akkurat helt riktig, hahaha.


Jeg er like ansvarlig for begge barna våre som det Jessica er. Bare fordi jeg teknisk sett kan stikke av å slippe ansvaret, og “kun” betale et par tusen i måneden. Syns jeg det verken er riktig eller rettferdig å gjøre. Hu var ikke alene om å bli gravid, man er to om det… Og når da jenta som har rett til å ta den beslutningen velger å beholde det, så syns jeg det kun er på sin plass at man er der og støtter. Det at Jessica valgte å beholde begge to selv om jeg ikke var gira på barn i starten, gjør ikke at jeg blir tvunget til å bli. Jeg hadde blitt igjen uansett. Grunnen er ganske enkel:

Jeg elsker henne

– Fredrik

7 kommentarer
    1. Nydelig og ektefølt svar på ondsinnede rykter folk virkelig burde holde seg for gode til å tro på, og ikke minst å spre videre. <3

      [Du får virkelig frem at skillet mellom gutter & menn ikke er noe som går på hvilket nummer som står i passet, men på det å vite hvem en er, hva en står for, og om en har baller nok til å face de utfordringer som måtte komme og ikke ta 'the easy way out' uansett hvor livredd en måtte være]

    2. Nydelig innlegg!! Veldig ille at noen både tenker og ikke minste sprer slike rykter om om andre:-( Bildene av dere sier akkurat det samme som du sier, og jeg har aldri forestilt meg noe annet<3

    3. Dette har jeg ikke noe som helst å gjøre med , men siden du er blogger og jeg har fulgt med en stund så blir jeg litt usikker . Er dere sammen eller ikke? Trenger ikke svare på dette. Bare jeg som blir sykt nyskjerrig..

      Og til en annen sak, helt ut av det blå( begge deler egentlig ,hehe) Du virker som en helt fantastisk mor . Og ikke bry deg om hva andre sier negativt. Moren min fikk meg da hun var 17 og hun klarte seg jævelig bra. Var like flink som de andre eldre. Stå på! Jeg heier på deg! Klem fra Natalie

      1. Vi er sammen ja <3 Vi har vært kjærester, med et par opphold, i 7 år neste år. Ingen problem at du spør 🙂

        Utrolig koselig med så fine ord! Tusen takk skal du ha! Står stor respekt av moren din som gjorde en så god jobb med deg! Klem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg