GJESTEINNLEGG: STOLT AV DEG!

Gjesteinnlegg skrevet av Fredrik

Jessica er så trøtt og sliten i dag, så da tenkte jeg at jeg kunne ta meg en liten tid denne sene tirsdagskvelden å skrive en liten hilsen her inne.

Håper alle som leser det her har hatt en fin helg og fått gjort det de helst ønsket. Vi har kost oss masse på besøk borte som dere sikkert har fått med dere. Det går i ett kjør her hjemme siden det og jeg får ikke alltid sagt det Jessica, men jeg er så skikkelig stolt av deg!

Du er den beste moren Leo og Noah kunne ønsket seg. Du er helt perfekt, alt du gjør her hjemme og med oss, styrer og ordner.

Du jobber og står på, skole og jobb, har full kontroll over alt, og ingen ting skal skje uten at du vet det. Den største kontrollfreaken av dem alle, haha. Du har alt under kontroll hele tiden. Nesten. Skulle jeg lure på noe så står du allerede klar med svar før jeg får sagt noe 🙂

Du er den fineste kjæresten og jobben du gjør er outstanding. Vet du kanskje ikke føler det sånn når Leo og Noah av og til slår seg vrang og er litt trassete. Men tro meg, det er du. Ikke vær så hard mot deg selv. Jobben du gjør er fantastisk og jeg elsker deg. Gleder meg til å fortsette reisen med deg!

-Fredrik

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg