GLEDER MEG LITT TIL DET ER OVER..

God søndag fine dere! Her er vi en gjeng som har fått ladet masse opp de siste dagene. I går, på påskeaften, tilbrakte vi flere timer av dagen med litt av Fredriks familie ute i det fine været. Barna storkoste seg, det ble grilling og 17 varmegrader, og rett og slett noen skikkelig fine timer! Utover dagen kom vi oss hjem, badet begge guttene og så lagde vi tidenes påskemiddag. En vellykket påskeaften, med andre ord, og ut i fra det Fredrik kunne fortelle sovnet jeg med telefonen min i hånda og lekser i den andre omtrent klokken tolv på kvelden. Intet nytt, altså! Haha.

I dag tok Fredrik med seg guttene ut på en liten gåtur mens jeg stelte i stand amerikanske pannekaker til middag. Det er kanskje de fineste pannekakene jeg har laget (haha), om dere vil kan jeg legge ut oppskrift enten her på bloggen en dag, eller kanskje på Snapchat? Jeg hadde allerede spist, så på meg ble det bare hjemmelaget vegansk iskaffe! Fredrik sa for øvrig at pannekakene var VELDIG gode – og barnas helt tomme tallerkener kan jo tyde på det samme 😋

Nå har det jo seg sånn at vi har fri alle mann her hjemme frem til tirsdag, så vår siste fridag i morgen skal vi bare bruke på å forberede til resten av uken. Jeg synes at påskeferien har rast forbi (hvilket jeg riktig nok alltid opplever med både ferier og helger) men det er helt greit, for nå gleder jeg meg faktisk mer til ferien er over, enn jeg gjør til den aller siste feriedagen i morgen. Vi har fått funnet på så mye og fått så mye tid sammen i løpet av ferien atte hjelp, så derfor har jeg ikke en gang dårlig samvittighet for å verken si det, eller for å føle det sånn. Nå gleder jeg meg rett og slett bare veldig til å komme tilbake på skolen, og hverdagen i seg selv. Jeg vet at barna gleder seg til å se vennene sine igjen i barnehagen også. Dessuten er det vår, og snart enda mer ferie, så det blir godt å komme litt tilbake til hverdagen før det!

Nyt søndagskvelden deres videre!

2 kommentarer
    1. Oppskrift, ja takk!!😍 Hvor mange måneder er det mellom Leo og Noah? Jeg har en datter på 12 mnd (9 mnd korrigert) Venter en gutt i mai. Så det blir egentlig bare 10 mnd mellom dem, selv om datteren min da er 13 mnd🙏👶💞 Født 3 mnd for tidlig.

      1. Da skal jeg ordne oppskrift på Snapchat i løpet av kvelden 🙂 (Har åpen snap)

        Mellom Leo og Noah er det 18 måneder, så de var også relativt tette og det er noe vi har opplevd som veldig positivt <3 Så utrolig koselig! Masse lykke til med siste innspurt, dine små kommer nok til å få masse glede av hverandre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg