GODT NYTTÅR FRA OSS!

Herregud for en dag! Jeg har løpt rundt som en gal og ryddet, vasket og gjort klar leiligheten til i dag til nyttårsaften – og i tillegg laget nyttårsmiddag, kledd på ungene (som jo tar en del tid med barn som løper rundt og ikke vil kle på seg, haha!) og ordnet meg selv. Vi har spist en nydelig nyttårsmiddag sammen med litt besøk, og dagen har gått over all forventning. Nå venter resten av kvelden, og jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg skikkelig til å gå inn i det nye året med de som betyr aller mest for meg.

Jeg må bare få takke så mye for følget i år, og jeg håper at kvelden deres er og blir veldig fin. Og med det vil Leo, Noah og jeg få ønske dere et riktig godt nyttår! Vi snakkes i 2019❤️

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg