GPS TRACKER: PERFEKT FOR SMÅBARNSFORELDRE!

Reklame Tail it
God fredag alle sammen! I dag er det 6 desember allerede, med andre ord nærmer vi oss julen. Hvis noen av dere fremdeles ikke har funnet ut julegave til noen som har “alt” så kan kanskje det produktet jeg forteller dere om nå være et forslag? Noen av dere husker kanskje at jeg skrev om Smartklokke for barn fra Tail it tidligere i år? Jeg fikk teste ut smartklokken og synes den var helt genial. Klokken er utelukkende til for sporing og kommunikasjon, og sporingsenheter kan skrus av og på etter behov – man er jo ikke ute etter å overvåke barna sine selvfølgelig, men funksjonen kan være nyttig før barn får egne mobiltelefoner, til og fra på skoleveien, og på eksempelvis flyplasser og kjøpesentre – samt andre småkaotiske steder hvor man befinner seg sammen med barna sine. Og ettersom vi ikke planlegger å kjøpe mobil til barna våre på flere år enda, så kan en slik smartklokke virkelig være en viktig og fin trygghet i hverdagen ♥
Nå har jeg fått teste ut et nytt produkt fra Tail it: Denne gangen en GPS-tracker. GPS-trackeren brukes til å spore opp ting som sekker, bagger, kofferter på reise, og så videre. Den har et bredt bruksområde og er perfekt for småbarnsforeldre i ammetåka, alle som hater stressende morgener hvor man er sent ute og ikke finner nøklene eller lommeboka si, eller om du bare er et vimse- og surrehue sånn som meg. Jeg har altså ikke telling på hvor mange ganger jeg har lagt igjen lommebøker og stellevesker på alt fra kafeer til lekeland, eller rotet bort ting her hjemme når vi har dårlig tid i hverdagen (til min samboers store frustrasjon) – så dette produktet kommer virkelig godt med og har altså SÅ stor verdi når det ender med at du finner igjen det du har rotet bort på 1-2-3 istedenfor å bruke tid på leting og stress.
Her er det du trenger å vite om det geniale produktet Tail it mini GPS tracker:
  • Batteritid på 2 uker (!) du trenger altså ikke å stresse med lading
  • Kompakt, lett og lite produkt, derfor det brede bruksområdet (alle kan dra nytte av produktet, selv om det kanskje er ekstra nyttig for oss som stresser rundt i tidsklemma med barn, haha!)
  • Vanntett, tåler regn og snø
  • Lokalisering fra hvor som helst og når som helst – med den brukervennlige mobilappen kan du altså spore dine eiendeler i sanntid og rundt om i hele verden! Bagasje på ferie feks.
  • Kan brukes til å spore alt fra nøkler (fest på nøkkelknipe) til som sagt bagasje, lommebøker – ja, til og med i halsbånd til kjæledyr! Kan også feks legges i sekken til barnet ditt.
  • Du har kontakt med GPS-trackeren fra appen på telefonen din, hvor du ser hvor brikken er til enhver tid – samt at du også kan få den til å lyse og pipe via appen (slik at du helt garantert finner eksempelvis lommeboka di når du har lagt GPS-brikken inni den)
  • Live tracking med oppdatering hvert femte sekund
  • Brukervennlig app og norsk kundeservice-senter

Trackeren er altså nok et flott produkt fra Tail it som jeg virkelig tror mange kan dra nytte av! Du finner produktetHER på Tail it sine nettsider, eller du kan finne det i den fysiske butikken Power.

Håper dere nyter den første søndagen i advent med nære og kjære! Selv er jeg straks ferdig med julegaver da jeg kun mangler et fåtall, og da kjennes det enda bedre å gå inn i desember synes jeg ♥
https://www.tailit.com/no/mini/

2 kommentarer
    1. Kjenner at jeg blir litt kvalm av at gps-tracking blir mer og mer utbredt. Forståelig at det er kjekt å kunne lokalisere den gjenglemte ryggsekken eller finne ut hvor man la fra seg lommeboka, men misliker sterkt når det er mennesker som overvåkes. Her er det livetracking og oppdatering hvert 5. sekund og i realiteten kan man se hvordan folk beveger seg – uten at vedkommende nødvendigvis er informert og samtykker. Snakker selv av erfaring da jeg oppdaget at min paranoide ex hadde plassert en sånn i bilen min. Den følelsen av å bli overvåket og jaktet på unner jeg ingen.

      1. Uff, utrolig synd å høre at din eks-kjæreste har misbrukt denne enheten mot deg- det er jo virkelig ikke bra og jeg forstår godt at alt rundt dette gjør deg litt kvalm da. <3 Sender deg en stor klem.

        Jeg vil kun fronte denne brukt riktig, og da er den utrolig kjekk å ha. Som småbarnsforelder selv har jeg merket hvor mange ganger den har hjulpet meg, og det synes jeg er utrolig morsomt i en ellers hektisk hverdag. Det finnes utrolig mange forskjellige geniale små duppeditter der ute som kan misbrukes dessverre, men heldigvis er ikke de fleste som din ekskjæreste – for slik burde ingen oppleve!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg