GRATULERER MED FARSDAGEN!

I dag har Leo, Noah og jeg ordnet til farsdagen for Fredrik! Vi lagde kaffe, egg, pølser og tomatbønner, og hadde kjøpt inn verdens kuleste kort med tilhørende gave. I tillegg til hjemmelaget brownies med salt karamell saus stivnet på toppen som jeg lagde i dag tidlig. Alt ble servert rundt stuebordet vårt i dag, da vi enda holder på å innrede soverommet vårt og det ikke er i nærheten av ferdig enda. Og Fredrik ble kjempe fornøyd!

Gaven vi gikk for i år lagde jeg på nett: Nemlig en personlig bildebok hvor det står “Daddy, Leo & Noah” på forsiden. Dessuten er hele boken fylt med 29 bilder av Fredrik og guttene (når jeg satt sammen boken på nett og de ba om 29 bilder tenkte jeg bare, null problem – takket være alle bloggbilder tatt siden guttene ble født. Haha!) sammen med en liten hilsen fra Leo og Noah helt i slutten av boken. Fredrik ble utrolig glad, det var stas for guttene å se bildene av seg selv når de var små, og jeg ble rørt av å se gaven og hvor utrolig fin den ble. Rørt av sin egen gave, som jeg visste eksakt hvordan så ut.. Der har du meg.

Å være pappa betyr ikke nødvendigvis å være biologisk pappa. Du kan ha biologiske barn men likevel ikke stille opp, og da er du ingen pappa i mine øyne. En pappa stiller opp og er der for barna sine for alltid! Jeg synes det er litt rart å se flere feire farsdagen som aldri før for fedre som stakk av når barnemoren ble gravid, og som aldri har stilt opp. Nei, nei, nei… Hva med å feire de som faktisk gjør en utmerket jobb med barna, og ikke bare av den ene grunnen at de har gjort noen gravide?

En god pappa er det beste forbilde en sønn kan ha! Gratulerer til alle flotte fedre der ute ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg