GRATULERER SÅ MYE MED MORSDAGEN!

God søndag, dere! I dag er det morsdag, men jeg ligger dessverre rett ut på sofaen med feber og hele pakka. Typisk nok med en gang jeg fikk ferie, men samtidig vil jeg mye heller være syk i ferien min enn i hverdagen på skolen. Grunnet sykdom på både barna og meg ble det altså ingen ny bloggoppdatering i går. Men ikke tro at det har klart å ødelegge så mye altså! Forstå meg rett, jeg skulle ønske vi var friske alle mann, men sykdom går over, og det er bortkastet tid å sitte og irritere seg over noe man ikke får gjort noe med. Jeg har nemlig likevel hatt en veldig fin morsdag med morsdagskort fra guttene, bløtkake med jordbær og masse kos med Leo og Noah! Heldige meg.Jeg vil si gratulerer med morsdagen til alle fantastiske mødre der ute! Vi fortjener denne dagen så utrolig mye, for vi gjør en utrolig jobb med barna og alt av nedturer og oppturer som følger med mammarollen. Gi deg selv litt anerkjennelse for den strålende jobben akkurat du gjør.

Husk også at man ikke kan helle fra en tom kopp, og ta vare på dere selv litt ekstra mye i dag ♥ En stor klem sendes!

4 kommentarer
    1. Gratulerer så masse med morsdagen!

      Jeg liker både deg og bloggen din veldig godt, du og bloggomtoppbloggere er de eneste bloggene jeg orker å lese. Men, jeg synes dessverre at du begynner å skli ut litt med eksponeringen av guttene. For noen uker siden tenkte jeg faktisk «jeg vet faktisk ikke hvordan Noah ser ut lengre, han har jo sikkert blitt mye større siden sist jeg så bilde. Så bra!», men nå er jo ikke det lengre tilfellet.
      Håper du tar det til deg, dette er kun ment konstruktivt altså!

      1. Tusen takk for det, Pia! Det er utrolig koselig å høre 🙂

        Vet du hva, det ser jeg nå at jeg kanskje kan ha gjort. Kanskje jeg ikke har vært like OBS som jeg burde, og tenkt like nøye over det som jeg skulle ha gjort? Uansett er det utrolig bra at du gir beskjed, og takk for at du i tillegg gjorde det på en sånn måte! Jeg skal absolutt ta det til meg.

        Ha en fin søndag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg