GULLKORN FRA BARNEMUNN

Det slår aldri feil – hvert år på denne tiden av året blir vi syke, og nå er vi jammen meg i gang igjen. Jeg føler meg litt sånn halvdårlig, og tenker det er 50/50 prosent sjanse om jeg blir skikkelig syk eller ikke. Fredrik er derimot ikke akkurat helt i slaget, men da er det jammen godt at vår eldste gutt vet akkurat hva han skal si for å gjøre det hele litt bedre ♥

Jeg har akkurat kommet hjem fra foreldremøtet i barnehagen da jeg kommer hjem til Fredrik og Leo hjemme i leiligheten, mens Noah er på besøk hos litt familie. (I og med at Fredrik ikke var i form og hvert fall en av oss måtte dra på foreldremøte i barnehagen i ettermiddag/tidlig kveld)

Fredrik forteller meg at alt har gått fint, selv om han sliter med vondt i hodet og føler seg skikkelig dårlig. Jeg sier noe sånt som “uff da” før Leo plutselig har dukket opp og står en meter borte fra oss ute i gangen da han plutselig spør Fredrik:

“Har du vondt i hodet pappa? Men pappa… Jeg kan ta på plaster på deg” ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg