HAPPY HALLOWEEN FRA OSS!

Happy halloween alle sammen!

Jeg pleier alltid å poste bilder av kostymene til guttene på denne dagen i året, men i år velger jeg heller å bare publisere bilder av mitt kostyme og holde barna utenfor. I år var jeg… Ja, dere kan jo egentlig gjette – jeg valgte nemlig kostyme på bakgrunn av hvem jeg har fått høre at jeg ligner på av dere blogglesere, i løpet av de siste årene. Så da jeg skulle velge ut Halloween-kostyme i år, tenkte jeg bare: Hvor gøy hadde det ikke vært å prøve å finne et kostyme av denne dama? Så da gjorde jeg det, og resultatet ble dette!

🎃 Happy hunger games 🎃

Jeg har sett så mange voksne den siste tiden som klager over den “nye” tradisjonen med halloween – som innebærer å gå fra dør til dør og be om godteri. Det ser jo ut som at denne tradisjonen er kommet for å bli, enten man liker det eller ei, og da kan man velge å delta, eller å la være. Verre er det faktisk ikke! For meg er ikke denne tradisjonen ny, med tanke på at jeg har vokst opp med dette. Jeg husker jo fra jeg var liten hvor morsomt jeg synes dette var, så å bidra til at andre barn også får en morsom halloween-feiring ved å dele ut godteri om noen skulle dukke opp på døren vår, gjør jeg faktisk med stor glede!

Håper dere får en veldig fin halloween. Kos dere!

6 kommentarer
    1. Wow, du er jo faktisk utrolig lik henne! Det har jeg ikke tenkt over før, men nå kommer jeg ikke til å klare å unngå å se det. Nydelige, både du og skuespilleren 🙂

    2. Kjempekult antrekk, og ja du likner veldig. Pene jenter begge to! Mange av oss er noen klagepaver når det gjelder det meste. La nå barna få kle seg ut og fylle opp med godteri. De som ikke vil ha besøk kan slå av lys, låse døra eller lå være åpne. Har store barn selv som ikke feirer, men syns er artig med alle barna og kostymene.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg