HELT PERFEKT!

Hei til dere!

Nå har vi for noen timer siden rast inn dørene her hjemme etter noen koselige timer tilbrakt på kjøpesenter, en kjapp tur på butikken, og guttene har også vært på tur med besteforeldrene sine i et par timer – altså med mine foreldre.  Jeg fikk tidenes deiligste kjole i posten i dag, som egentlig var bursdagskjolen min til i går – men som ikke rakk frem i tide. Men det gjorde virkelig ingenting, for jeg ble så fornøyd og glad da den kom frem i dag. For min del kunne selve kjolen ha vært noe kortere, men ja ja. Den er i hvert fall superkomfortabel, faktisk litt stor i størrelsen (jeg kjøpte i størrelse 36, men kunne fint hatt den i en størrelse mindre – og det er sjeldent etter jeg la på meg! Haha!) og er ellers helt perfekt! Gleder meg til å bruke den fremover, både som hverdagskjole med sneakers, og til finere anledninger med annet tilbehør.

Guttene har lekt og kost seg så masse i hele dag, og sover nå søtt begge to. Disse junidagene med dem er helt herlige! Jeg hadde helt glemt når jeg kom på at det er fri fra barnehagen på mandag, så da har vi enda noen fine dager igjen før jeg må tilbake på skolen. Ikke minst er det jo pinse! Det hadde jeg hvert fall glemt. Denne uken har jo egentlig bare rast avgårde her! Ekstra koselig er det at vi har foreldrene mine og ikke minst søstrene mine på besøk her hos oss frem til i morgen. Juni er virkelig en herlig måned!

Dette ble et litt kjapt innlegg – men vi snakkes selvfølgelig mer i morgen  ♥ I mellomtiden må dere ha en herlig lørdagskveld!

9 kommentarer
      1. Vet ikke, ville ikke gjøre det til et reklameinnlegg antar jeg 🙂 Synes det er morsomt å kunne dele ting med dere uten at det trenger å være reklame, når det er snakk om klær, sko osv. Den er for øvrig fra Bubbleroom <3

    1. Hvorfor skulle den vært kortere? Den er jo allerede lårkort. Syns du helt oppriktig det er pent med så korte kjoler/skjørt/shortser hvor rompeballene synes så fort du ikke står rett opp og ned?

      Tror du hadde kledd en mer voksen og classy stil:) du er ellers så flott<3 synes lengden på denne var fin:)

      1. Hvor kom den antakelsen fra? Nå ble jeg overrasket her – Jeg går aldri med megakorte kjoler eller shortser, det har jeg ikke gjort siden jeg var typ 14 år og jeg synes heller ikke at det er pent i det hele tatt. Kjøper feks konsekvent ikke shortser på Bikbok og lignende fordi jeg mener alt blir fort kort, og det er ikke noe pent synes jeg. Kjolen går meg ned så og si til knærne når jeg står opp og ned, og jeg kunne tenke meg at den var ørlite korte, men som jeg sier: Det går helt fint! Jeg synes jo den er helt perfekt ellers, som jeg jo skriver. Siden man ikke kan lese tonefall så vil jeg bare si at jeg ikke mener dette frekt eller stygt i det hele tatt, og at jeg skriver det med all respekt 🙂

        Veldig hyggelig at du synes det, så takk skal du ha <3

      1. Haha, så koselig at du sier det! Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å smile med tennene, så det er derfor jeg unngår det 🙂 Og når jeg prøver når jeg synes det er så ukomfortabel, så lyser det påtatt lang vei! Håper jeg føler meg mer komfortabel etterhvert, så skal jeg absolutt smile så mye jeg kan! Prøver å ta dette til meg, har hørt det helt siden bloggens oppstart. 🙂

    2. Det var ingen antakelse, bare et spørsmål. (Heller ikke i noe surt tonefall, hehe). På bildet ser det ut som det er en del igjen til knærne og jeg tenkte da den ville blitt “rompekort” om den var kortere:-)

    3. Herre min hatt, så mange teite kommentarer på dette innlegget. Den kjolen kler du som et skudd, og du stråler i den! Håper ikke du mener den bemerkningen om at du har lagt på deg som noe negativt, synes du ser bedre ut enn noen gang jeg 😀
      Hev deg over disse kommentarfeltdustene, og ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg