HJEM TIL JUL!

Hei alle sammen ♥ Nå var det virkelig på tide med en ordentlig oppdatering her inne!

I går ettermiddag kom vi endelig frem til Gjøvik! Vi kom frem i 1700-tiden, så det var mildt sagt en lang tur ettersom vi dro halv ett– men herregud så deilig det var å komme “hjem” igjen. Larvik vil jo alltids være hjemme for meg, men det er ekstra koselig å komme hjem til hjembyen i høytider, til familien og til venner. Kjøreturen gikk dessuten veldig bra (tross at den var lang) og barna var nesten eksemplariske. Så Fredrik og jeg sovnet nesten selv. Det trengtes nok, vi er som de fleste andre småbarnsforeldre ikke bortskjemte på søvn. Haha!

Da vi kom frem etter flere timer i bil så jeg rimelig sliten ut for å si det på den måten, så da var det veldig godt å få ordnet meg litt, før vi spiste middag i fellesskap. Barna la seg, familien la seg, og utover kvelden var det bare Fredrik og jeg som satt oppe og slappet av sammen – siden mine foreldre hadde tatt på seg å stå opp tidlig i dag med guttene. Skikkelig luksus! I dag sov jeg derfor lenge, etterfulgt av den siste julegaveshopping-turen til byen, og dermed middag hjemme med resten av familien. De neste dagene før jul blir nok bare rolige og avslappende, med masse kvalitetstid med barna – og det har vi gledet oss til lenge. For det har vært litt av et år, og jeg tror ikke det er uten grunn at akkurat denne juleferien føles ekstra tiltrengt ♥

Som jeg har gjort hvert år de siste 4 årene jeg har blogget fast, kommer det også en aldri så liten årskvalade her på bloggen om ikke veldig lenge. Men aller først skal vi feire jul ♥

1 kommentar
    1. Jessica, du Jessica… Du må jo si det på den riktige måten da da.. Hemmat tæll jul!

      Hehe 🙂 Håper du og dere hadde det kjempe fint i jula!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg