I DAG GIKK DET OPP FOR MEG…

Vet dere hva som gikk opp for meg i dag? At det nå er 4 år siden vi flyttet til leiligheten vi bor i. Jeg så gjennom bilder fra den tiden litt tidligere i dag, flyttingen og tiden like etterpå, og det føles nesten litt ut som et helt annet liv. Jeg ble sittende så lenge og kikke på hvordan Fredrik og jeg så ut – ikke minst hvordan Leo så ut!

4 år siden vi flyttet hit til leiligheten vår sammen ♥

Meg, som hadde fylt 17 år bare en måned tidligere. Leo som nærmet seg 5 mnd, og Fredrik som var 18. Et nytt hjem sammen, og så bor vi her jammen enda. Trives så uendelig godt, og vet med sikkerhet at det er et av de beste valgene vi har tatt. Kanskje noen av dere har fulgt oss så lenge, og i likhet med meg – kan huske disse bildene? Hvis ikke, og det er første gangen dere ser disse bildene – så synes dere kanskje vi har forandret oss en del siden den tid? Haha!

For hvor mye kan egentlig skje på 4 år? Og hvem vet hvordan familiebildet vårt ser ut om nye 4 år.. ♥

Stor klem

5 kommentarer
    1. Ah slutt med de latterlige overskriftene dine. Blitt verre enn VG, nettavisen og Dagbladet tilsammen. Ja jeg vet du har snakket om dette før, at du må få klikk, tjene penger. Og det er greit, men når innholdet er like elendig som overskriften så er det ikke vits å lese mer av denne bloggen.

      Jeg er over og ut

      1. Hei Trine Lise!

        Nå tror jeg nok du forveksler meg med noen andre, for jeg har virkelig aldri sagt at jeg må få klikk for å tjene penger? Jeg tjener mest på reklameinnlegg + reklameinntekter, så klikk utgjør en svært liten del av dette.

        Kjedelig å høre at du ikke likte innholdet i dette blogginnlegget! Og enda kjedeligere at du er voksen (?) og ikke klarer å skrive det på en litt høflig måte, i det minste? Sånt forundrer meg, kjenner jeg.

        Uansett er det vanskelig å treffe absolutt alle følgerne mine med alt jeg skriver – jeg synes dette var et koselig innlegg, synd at du ikke synes det samme. Dersom du har noen konstruktiv kritikk, eller kanskje forslag til hva slags innhold du liker, så er du alltids hjertelig velkommen til å dele det med meg. Jeg prøver alltid å ta det til mrg, dersom forslag og konstruktiv kritikk dukker opp 🙂

        Ha en fin sommer videre, Trine Lise!

      2. Herrejesus, er det vanskelig å skrive en kommentar som har en fin tone? Helt greit at du syntes både det ene og det andre, smaken er som baken men man kan ta seg tid til å være høflig når man kommenterer. Normal folkeskikk er en fin ting
        Liker disse innleggene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg