INTERVJUET ER UTE!

Hei alle sammen! Er bare en kjapp tur innom bloggen her for å fortelle dere at intervjuet vårt i Se og Hør er ute nå. Helt siden jeg startet bloggen og begynte å få spørsmål om å gjøre intervjuer, har jeg vært småredd for at noe skal bli fremstilt feil i slike intervjuer. Kanskje spesielt siden jeg visste hvilken stereotype mange har forbundet unge mødre med, og fordi jeg forstår hvordan det kan se ut fra utsiden om noe blir lagt frem på feil måte i slike intervjuer. Det, sammen med hvilket inntrykk man hadde fått av oss dersom det ble fremstilt helt motsatt av hvordan vi er! Samtidig vet jeg jo godt at Fredrik og jeg verken er ressurssvake eller passer inn i den stereotypen uansett, og det viktigste er jo tross alt hva man selv vet, ikke hva alle andre tror. Med det sagt: det er virkelig godt å vite at vi faktisk kan kjenne igjen hvordan vi er ut i fra intervjuene vi har gjort. Og det føler vi absolutt ♥

Første gang jeg takket ja til å gjøre et intervju med dette bladet og det kom ut, var det noen som kalte meg oppmerksomhetssyk. Det føler jeg virkelig ikke passer til den jeg er, men at man må like/være glad i oppmerksomhet når man driver en offentlig blogg har jeg virkelig ikke noen problemer med å innrømme. Det er for øvrig forskjell på negativ og positiv oppmerksomhet, og jeg er såvisst ikke en av dem som er villig til å gjøre alt for å få oppmerksomhet. På ingen måte! Men når jeg kan nå ut til enda flere ved å takke ja til slike intervjuer når de spør meg om jeg ønsker å delta, så gjør jeg det. Spesielt med tanke på unge foreldre og skole, som har blitt en viktig sak for meg det siste året. At jeg kanskje kan inspirere andre unge foreldre (som ønsker det) til å gå tilbake på skolebenken, er noe jeg synes er helt fantastisk å tenke på.

I kveld har Fredrik og jeg laget skikkelig gode amerikanske pannekaker til kveldsmat – og som vi har kost oss med både kveldsmat og guttene våre tidligere i kveld. Håper dere alle har hatt en fin tirsdag hittil – og kryss fingrene deres for meg! I morgen blir jeg muligens trukket opp i muntlig eksamen, men det er ikke sikkert. Jeg blir ikke lei meg om jeg blir trukket opp, men hvis jeg kan velge er ikke sommerferie det verste å få nå heller, akkurat 😃

God klem.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg