JEG BLIR HELT RØRT..

God mandag alle sammen! Jeg hadde egentlig ikke planlagt noen nytt blogginnlegg før i kveld, men jeg kjente bare at jeg var nødt til å takke dere så mye for responsen på mitt siste blogginnlegg. Ikke nok med at jeg fikk flere veldig koselige kommentarer, så fikk jeg også en ganske full innboks og flere mail jeg skal svare på fra dere i dag.

Det er bare så utrolig rørende å se alt det fine dere har skrevet til meg, og jeg håper at jeg har vært med på å bidra til at det ikke er fullt så tabubelagt å snakke om psykiske sykdommer, sammen med det å ha barn, i fremtiden. Det har vært en tung hemmelighet å bære på alene så utrolig lenge, og selv om det er noe av det vanskeligste jeg har skrevet om på denne bloggen: så er jeg glad for at jeg valgte å dele litt om det. Det var stort for meg å klare å åpne meg om dette, men jeg føler at samtidig som jeg klarte noe for meg selv – så klarte jeg også å gjøre noe for andre. Og akkurat det betyr rett og slett veldig mye.

Nå får vi besøk om ikke så lenge, så dette ble bare en veldig kjapp oppdatering. Tusen takk for at dere fortsatt leser, støtter, og heier! Ha det fint så lenge, vi snakkes senere i dag ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg