JEG ER GLAD FOR Å KUNNE MEDDELE…

Annonse ELLOS

God søndag dere! I dag er jeg glad for å kunne meddele at jeg skal fortsette et samarbeid med.. Ellos! Jeg har hatt samarbeid med Ellos jevnlig siden mai, og det er noe jeg synes er skikkelig kult selv – men morsomst av alt er det å se at dere som lesere har likt og satt pris på blogginnleggene mine med Ellos! Spesielt fikk jeg masse skryt av dere da jeg skrev om de flotte plus-size klærne Ellos tilbyr, og viste frem mine favoritter fra Ellos Plus Collection. Det er viktig for meg at innholdet mitt på bloggen faktisk betyr noe, og jeg er så glad for å ha samarbeidspartnere som også synes det er viktig.

Nå nærmer det seg jo høst, august er jo på mange måter sommerens søndag – men iskaldt blir det heldigvis ikke med det første – og det er jeg mildt sagt ganske glad for. Er så mange fine sommerantrekk som jeg gjerne vil rekke å bruke en del før det blir høst, og i dag tenkte jeg å vise dere noen av de nyeste kjolene fra Ellos som jeg har falt helt for ♥ De har så mye fint der inne nå! Med rabattkoden jeg har fått til dere, kan dere nå få 30 på den dyreste varen dere handler på Ellos! Eksterne merker gjelder også (bare ikke møbler) absolutt verdt å få med seg, om så bare for å kikke – kan så og si garantere at dere finner noe fint. Rabattkoden er: 405408

Ferskenrosa kjole kan du se HER ♥ Den sorte blondekjole får du kjøpt HER ♥ Lang kjole i lilla finner du HER

Brun kjole med blomsterdetaljer HER ♥ Oransje kjole med sløyfe HER ♥ Lang, lyserosa maxikjole HER ♥ Tror nok sistnevnte er favoritten min her! Sammen med den lilla! Så nydelige.

Ellers kommer dagen i dag til å bli brukt til forberedelser, da det blir en ny hverdag igjen for oss fra i morgen av. Fredrik på jobb, jeg på skolen og guttene i barnehagen. Jeg har blitt helt bortskjemt på hvor lenge jeg har hatt ferie, og det morsomste av alt er jo at det ikke er lenge igjen til høstferien nå, heller. Med under et halvt år igjen av 2019 går vi nå tilbake til hverdagen, og jeg gleder meg til å dele hvordan det blir for oss med dere.

Ha en riktig god søndag videre, alle sammen ♥ Og klikk deg gjerne inn på Ellos HER for å benytte deg av rabattkoden min!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg