JEG ER SÅ LEI MEG!

God kveld! Akkurat nå ligger jeg på sofaen, og er så syk som nesten aldri har vært før. Haha! Derfor forteller jeg hva kjæresten min skal skrive i dette blogginnlegget og han skriver – mens jeg ligger ved siden av. Jeg skulle egentlig ta med barna ut idag, og vi skulle finne på noe morsomt i anledning at det er første desember idag. Vel, de planene gikk mildt sagt i grus. Jeg er så lei meg for at jeg ikke får oppdatert dere som normalt idag, og at jeg ikke fikk gjennomført de koselige blogg- planene jeg hadde for i dag og helgen for øvrig..

Jeg hadde gjort alt i hele verden for å ikke være syk nå. Også forbanner jeg meg selv for at jeg tar det for gitt når jeg er frisk. Men i det minste er barna friske og vel så det. Jeg vil mye heller være syk selv, om så veldig syk, enn at barna skal være det samme. Så litt hell i uhell er det hvert fall!

Jeg håper jeg er bedre til imorgen, og håper dere ikke synes at denne oppdateringen ble i overkant sytete. Jeg får bare så dårlig samvittighet om jeg ikke oppdaterer, når jeg vet hvor mange av dere som klikker dere inn her hver dag og som følger bloggen.

Nå skal jeg prøve å få meg litt søvn. Jeg håper dere har hatt en fin lørdag hittil (i hvert fall bedre enn min, håper jeg!) Så snakkes vi igjen så fort jeg er bedre. ❤️

7 kommentarer
    1. Du har vel selv skrevet at en evt ny kjæreste ikke skulle presenteres for barna før du var sikker på forholdet, altså skulle du vente lenge.
      Nå har du opptil flere ganger skrevet at han er hos dere, barna er nesten alltid hjemme. Hver helg er de hos deg. Skjønner ikke helt hensikten med hemmelighold da de fleste av oss forlengst har skjønt at du er sammen med F igjen. Men du må vel ha en clicbait til senere bruk.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg