JEG ER STOLT AV DET!

I annonsesamarbeid med Ellos

God mandag alle sammen! Jeg kan nesten ikke tro at dette er den siste skoleuken min før jeg er ferdig for dette året. Jeg har snakket om, skrevet om, og tenkt på disse dagene jevnt gjennom hele året – ikke fordi skoleåret mitt har vært så horribelt at jeg bare måtte glede meg til ferien gjennom hele året for å klare å komme meg gjennom det – men fordi jeg har brukt det som en motivasjon til å gi alt, for når disse dagene kommer er det ferie. Og den ville ikke føltes velfortjent for min del, dersom jeg ikke jobbet så hardt jeg kunne. Jeg har også tenkt underveis at det kommer til å gå mye fortere enn jeg kanskje tror når jeg står midt oppe i det, og det har vært spesielt hjelpsomt på slitsomme dager med dårlig mammasamvittighet, lekser og mye øving til prøver.

Denne uken skal jeg bare på skolen to dager før jeg har ferie faktisk, så noen lang skoleuke er det absolutt ikke. Ellers skal jeg besøke søsteren min og bestevenninna mi i Gjøvik, samt på festival! Og når vi først snakker om festival: Jeg aner enda ikke hva jeg skal ha på meg! Jeg regner med at jeg kanskje ikke er den eneste som skal på festival i sommer, og som ikke aner hva de skal ha på – så her er noen kollasjer med mine favoritter fra Ellos som en inspirasjonskilde til dere andre som skal på festival, sommerfest eller kanskje et og annet arrangement i løpet av sommeren. Ellos har gratis retur og veldig rask levering for å nevne noe (som er veldig viktig for meg som er så utålmodig at jeg nærmest sitter i gangen og venter på å få pakkene mine i dagene etter jeg har bestilt noe på nett) Prisene er helt supre i utgangspunktet – enda bedre med rabattkoden jeg har til dere!

Jeg elsker settet med den hvite blusen og skjørtet! Det er så sommerlig og fint, og du finner skjørt HER og blusen HER. Den beige toppen helt til høyre er en type topp jeg har hamstret inn i ulike farger nå fordi de passer til alt, og er perfekte på sommeren til shorts/skjørt og sandaler. Like fin også med en enkel jakke utover sommerkvelden. Den finner du HER!

Den rosa kjolen finner du HER! Det rosa skjørtet HER, og den beige skjorte-kjolen HER. Som dere kanskje vet elsker jeg skjorte-kjoler, og denne beige falt jeg helt for.

Jeg er så stolt av å samarbeide med Ellos, og det for flere grunner. Ellos er for det første en nettside jeg personlig bruker mye selv, de viser et mangfold i de mange ulike modellene sine på nettsiden, både aldersmessig og utseendemessig. For det andre har de alltid noe salg og fine priser i utgangspunktet, og for det tredje fordi de har noe til alle – både med tanke på størrelser, og i utvalg. Og det er så viktig! Jeg er alltid fornøyd med Ellos, og det er jeg helt sikker på at dere vil bli også ❤️

Rabattkoden min 395438 gir dere 30% avslag på ALT av ordinære priser på Ellos.no – inkludert eksterne merker og mote samt møbler til hjemmet. Den er gyldig til og med 30. juni!

Ha en fin mandag videre, vi snakkes senere i dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg