Jeg svarer en gang for alle

Dette er et blogginnlegg jeg har kviet meg så til å skrive, men la gå. Jeg skriver dette nå for å få en slutt på dette en gang for alle. Jeg er så lei av å klikke meg inn i blant annet kommentarfeltet mitt å se kommentarer dukke opp om at Fredrik er utro. Det har holdt på nå i 4 år nå, jevnt og trutt, det startet da vi gjorde det slutt i 2015, og nå føler jeg at det er på tide å sette foten ned. Jeg må innrømme at jeg har slettet en del av kommentarene som har gått på dette, mens de har tikket inn i løpet av de siste to årene. Flere lesere har selvsagt lagt merke til dette, og bruker det som argument for at det er sannhet i det, og at jeg prøver å skjule sannheten. Og det er jo ikke akkurat tilfelle, haha!

Fredrik er ikke utro mot meg, selv om det er X antall mennesker som mener at de både snakker med han på Tinder, har sett han på nattklubber med diverse jenter og diverse. Nei, Fredrik satt ikke forrige fredag på nattklubb med deg, han var hjemme med meg og lagde kveldsmat til barna våre. Det blir rett og slett for dumt, og ikke minst utrolig gjennomskuelig.

Det er mange som vil ødelegge for Fredrik og meg tydeligvis, det er ingen god følelse. Jeg angrer overhode ikke på å ha inkludert Fredrik i bloggen fra så og si dag 1, men det kommer med en stor ulempe og dette er en del av den. Jeg vet at jeg ikke er den første bloggeren som opplever dette, da det er svært mange bloggere der ute som lar være å introdusere kjæresten deres på bloggene deres fordi de vet hva som venter. Mange ser ut til å glede seg over å ødelegge for andre, for meg er det helt absurd. Det kommer for øvrig ikke til å skremme meg fra å inkludere Fredrik i mine sosiale medier, fordi han er en stor del av hverdagen min og livet mitt. Alle kommentarer som går på utroskap og Fredrik fremover blir derfor fjernet. Fredrik orker det ikke, og det gjør ikke jeg heller.

Jeg stoler på Fredrik og Fredrik stoler på meg. Det viktigste i et forhold er tillit og det har vi til hverandre. Ingen kommentar kan ødelegge det, så det er ikke derfor jeg velger å fjerne dem fremover. Det handler mer om at man anonymt kan skrive hva man vil på hvilken som helst måte uten at det trenger å få noen konsekvenser. Jeg vil vise at det faktisk ikke er sånn at man kan skrive akkurat hva man vil uten at det får noen følger. Tenk om det var deg som det ble skrevet om? Fredrik har ingen blogg og får ikke forsvart seg. Og jeg vil ikke bruke bloggen min til å forsvare meg og kjæresten min i hvert innlegg, for det er ikke derfor jeg opprettet bloggen. Kommentarene er også å regne som offentlig stoff ettersom alt i kommentarfeltene mine kan leses av hvem som helst. Jeg både håper og tror at andre ville reagert på samme måte om de ble spredd løgner om på offentlige sider. Jeg håper derfor dere kan ha forståelse for valget mitt.

Jeg har sagt det før og sier det igjen: Muligheten til å være anonym, kan bringe frem det verste i folk.

Fredrik og jeg har det veldig fint sammen nå. Vi elsker barna våre og vi elsker hverandre. Ingenting kan forandre det. Vi har skapt oss et liv sammen som vi ikke bare er veldig glad i, men som vi er stolt over å ha skapt oss sammen.

Fremover på bloggen har jeg ikke lyst til å ha noe fokus på negativitet og den slags. Jeg er ikke en negativ person i det hele tatt, som dere faste følgere antakeligvis vet allerede. Jeg elsker livet mitt, familien min, og min evne til å se lyst på ting – og derfor er det den delen jeg vil ha fokus på her.

Jeg håper dere har hatt en god dag, så snakkes vi igjen i morgen ♥

FACEBOOK HER — INSTAGRAM HER — SNAPCHAT: MAMMASOM16 

12 kommentarer
    1. Herregud så tragisk folk er, di må ha sykt lite å gjøre på for å dikte opp noe som ikke stemmer 😂 skaff dere ett liv heller enn å ødelegge for andre!

    2. Jeg skjønner ikke hvordan de som påstår slikt ikke blir flaue over egen oppførsel og ord..De må tro du er helt blåst ut av en annen verden! Tror du har litt mer peil på hvem som snakker sant i slike sammenhenger. At folk syns dette er gøy, det fatter jeg ikke. Jeg syns det er nitrist og flaut at de holder på sånn..

    3. Hei!
      Dette er kanskje et litt rart spm, men jeg så snap storyen din og så den squashies isen… jeg lurer bare på hvor du fant den?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg