KJÆRESTEN MIN SVARER PÅ OFTE STILTE SPØRSMÅL!

Hvordan er det å være sammen med en blogger? Blir det noen ganger litt “mye” når hun alltid skal dokumentere det dere gjør? Har dette noen gang ført til konflikter i forholdet?

– Det å være sammen med en blogger er kan være veldig krevende, ja det kan bli litt mye, spesielt når kamera skal med til en hver tid, hahaha. Dette har ført til konflikter ja men mest i starten.

Hva er ditt beste minne med Jessica?

– Det beste minne jeg har med Jessica er når vi lå på sykehuset og ventet på at vi skulle inn på operasjonsbordet for å forløse Leo og Noah.

Hva er det beste med å være forelder?

– Det beste med å være forelder må være all kjærligheten man får og gir. Ubeskrivelig godt!!

Hvordan er Jessica som person?

– Jessica er veldig alfa hunn. Men også den beste i verden. Jessica er veldig omtenksom og setter alltid Leo og Noah og meg først. Hun bruker masse penger og enda mer kjærlighet på oss fire som en familie.

Hva var din første tanke da Jessica sa hu venter barn med deg, og hvordan opplevde du det første svangerskapet?

– Jeg fikk helt sjokk! Det kunne ikke være sant tenkte jeg. Jeg som FAR!!??? det kan jo ikke gå? Tenkte jeg. Jeg var veldig redd og turte ikke å si det til noen i starten. Husker jeg trodde at livet mitt var over. Nå var det slutt på alt det sosiale livet…. Men der tok jeg så inderlig feil. Svangerskapet med Leo var en veldig interessant periode i livet. Følte meg veldig heldig som slapp alle smerter i ryggen og mage, oppkast hver dag. Kynnere og et humør som lever sitt eget liv. Krangling og kjefting for ting vi ser tilbake og ler av nå. Kort sagt ville jeg kalt det en utfordrende tid.

Føler du at andre ser ned på deg fordi du er ung far? Sånn som unge mødre ofte gjør?

– Nei, det føler jeg ikke i det hele tatt. Jeg tror det er veldig mye fokus på unge mødre fordi fedrene ofte ikke er der, så da blir de på en måte litt «glemt»

Har du noen gode råd til andre som skal bli ung pappa selv? (Meg selv inkludert)

– Nyt hvert eneste sekund med ungen…

Hva består inntekten deres av, utenom din lønn? Ser jo at dere bor veldig fint, kjøper mye klær, spiser en del ute osv.. Veldig bra at dere greier dere økonomisk, men dere er nok bedre stilt enn de fleste unge foreldre.

– Ja, vi er nok det. Inntekten vår består av jobben min og jobben til Jessica.

Hva synes du om at Jessica blogger, og alt hun skriver om dere to/deg?

– Hun hører alltid med meg før hun legger ut noe som handler om oss, så jeg syns det er helt greit.

Krangler dere ofte, og hva er som regel grunnen?

– Vi krangler ikke ofte, men det går opp og ned liksom. Grunnen er varierende.

Vil du gifte deg med Jessica?

– Ja. En vakker dag.

4 kommentarer
      1. Hei! Nå ble jeg litt usikker på om dette spørsmålet var ment til meg eller kjæresten min, men jeg går i hvert fall VGS nå og har planer om videre studier når jeg er ferdig med det 🙂 Og Fredrik er ferdig utdannet innenfor salg og service!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg