LIVET GÅR VIDERE

Hei alle sammen.

Jøye meg, hvor skal jeg begynne? Nå var det rart å logge seg inn på bloggen igjen. Det har gått noen dager siden sist dere hørte fra meg, og jeg planla egentlig ikke å bli borte så lenge. Likevel trengte jeg det virkelig, og jeg angrer overhode ikke på at jeg valgte å gjøre det. Jeg har aldri gått så lenge uten å blogge i løpet av hele bloggkarrieren min. Selvfølgelig har jeg savnet både bloggen og dere. Tusen takk for hver melding, mail og DM jeg har fått av dere på sosiale medier – det betyr så mye at dere har hatt så mye forståelse for situasjonen og for at dere velvillig ønsket å vente til jeg var klar igjen. Når jeg har sett gjennom telefonen og alle meldingene her og der, har jeg nesten funnet det litt surrealistisk. Tusen millioner takk, jeg kan ikke få sagt det nok.

Nå har jeg lagt noen tunge dager bak meg fordi jeg rett og slett er nødt til komme meg litt videre. Og er det en ting jeg har lært så er det at uansett hvor lei deg du er, og uansett hvor vondt du har det så går livet videre. Ikke misforstå – selvfølgelig er det lov å ha det tungt og å ta seg en pause: Vi har jo alle egne problemer eller kan gå gjennom tunge perioder, uansett hva som ligger til grunn for det. Men jeg tror også det er veldig lurt å passe på at man ikke ender opp med å dyrke “sorgen” – i mangel på bedre ord. ❤️

Jeg har så mye viktig som skjer i livet mitt både nå og fremover, og jeg har så mye å være glad for. De siste dagene har fått meg til å forstå det, og hvor viktig det er for meg å håndtere dette på den beste måten jeg kan. Jeg er åpenbart ikke lykkelig nå, men viktigst av alt: Jeg har det ikke vondt.

Jeg regner med at dere kanskje sitter igjen med noen spørsmål, og jeg skal svare dere så godt jeg kan på det dere eventuelt måtte lure på. Og: Det er veldig godt å være tilbake ❤️

6 kommentarer
    1. Egentlig bare bekymret for deg og Fredrik….og håper at det ikke er slutt mellom dere igjen! Nesten rart hvor mye man kan føle på det uten å khenne deg. Men dere er så nydelige begge to, og så fine sammen<3

    2. Hvorfor sier du a a a i to innlegg, men ikke b?
      Kun ute etter å skape spekulasjoner og klikk?

      Hvis ikke så kunne du fint bekreftet om det er slutt mellom Fredrik og deg, igjen. Eller bare sagt at det ikke er det, men noe annet som har skjedd.

      1. Det er helt greit om noen synes det er teit at jeg ikke skriver hva det gjelder, det er helt greit om noen synes det er dumt at meg å si A men ikke B, og det er helt greit uansett hva dere mener. Det hadde vært fullstendig unaturlig for meg å bare forsvinne helt fra bloggen uten å si ifra om hvorfor, når jeg har blogget hver dag i over 4 år og har flere tusen som klikker seg inn her hver dag. Jeg setter alt for mye pris på det leserne mine har gitt meg og fremdeles gir meg hver dag, til å gjøre noe sånt. Samtidig har jeg en familie og ikke minst to barn, som ikke skal måtte håndtere og forholde seg til at mammaen deres har utlevert hele privatlivet sitt på nett når de en gang vokser opp.

        Forresten: Hadde jeg hatt et mål om å få masse klikk, så gir det veldig lite mening at jeg er borte fra bloggen i flere dager. Da ville jeg vel blogget og “melket” alt for hva det er verdt? Men det har jeg ikke gjort, så der har du i grunn svaret ditt.

        God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg