NÅ ER DET IKKE LENGE IGJEN!

Riktig god kveld! Det ble litt sent før min andre oppdateringer for dagen, men det er først nå jeg har fått roet meg ned etter dagen. Jeg har hatt en så utrolig fin dag – trolig den fineste på veldig, veldig lenge. Ganske sikker på at det samme gjelder for barna, og ingenting er bedre enn å vite nettopp det.

Sånn rent bort sett fra det vanlige (Skole+barnehage) har jeg lagd en liten julemiddag har hjemme i dag, og så bakte vi pepperkaker på kvelden, samt leste jeg en koselig julebok på senga for guttene mine. Vi har altså hatt en dag full av julestemning, og det merkes at det ikke er så lenge igjen til den fineste tiden av året. Guttene ble supergira da jeg sa vi skulle bake pepperkaker, den ene ville spise deigen, og den andre kjevlet ut og ville lage alskens engler, stjerner og nisser. Så ble det bittelitt senere enn vanlig før de kom seg i seng i dag, men det var det utvilsomt verdt!

Jeg tok ikke flere bilder i dag fordi jeg var mest opptatt av å storkose meg med barna mine, og være der for dem. Jeg måtte kjapt knipse et par bilder helt på slutten da jeg innså at jeg hadde glemt å ta underveis. Men, man vet virkelig at man har det koselig når man helt glemmer vekk alt som har med mobiltelefon, pc og kamera å gjøre. Det skal hvert fall være sikkert!

Jeg lurer forresten litt på hva dere vil se av innlegg om dagen? Vil dere se juleantrekkene til barna, slik jeg har vist dere tidligere? Vil dere se leiligheten ferdig pyntet til jul? Mer hverdag? Hva vi finner på etc? Har fått etterspurt en vanlig dag i mitt liv-video med skole og alt som innebærer, blir den slik jeg ønsker kan dere i hvert fall glede dere.  Den kommer nok for øvrig ikke før etter jul!  Jeg setter SÅ stor pris på om du som bloggleser kunne lagt igjen en om så bare en kort kommentar slik at jeg har noe å ta med meg videre. Jeg har noen planer før jul også, men det er ekstra fint med innspill og ønsker fra dere – hva dere liker at jeg blogger om ❤️

I kveld skulle jeg egentlig sette opp noen nye møbler til rommet til barna, men så langt kom jeg bare aldri. Dessuten er jeg svært lite handy av meg, og det å sette opp møbler er vel det du kan kalle en av mine svakere sider. Jeg får ta det igjen til helgen, da har jeg litt tid til overs til å kunne gjøre feil underveis 😂 I morgen skal jeg få tilbrakt litt tid med tanta mi, og fortsette å få orden på ting her hjemme før jul. Nå skal jeg ta meg en kopp hjemmelaget kakao før jeg setter meg for å jobbe med skolearbeid og så etter hvert legger meg. Nyt kvelden – eller, det som er igjen av den!

15 kommentarer
    1. Helt ærlig, mener jeg at det hadde vært så stas om du kunne hatt vlogs! Ikke så mange av dem da, men en typisk hverdag for deg og guttene! Det hadde vært gøy å se, spesielt da du er ung, alenemor 😍 Keep up the good work, søtnos!

    2. Jeg liker godt hverdags innlegg, hva dere finner på å slikt 🙂 Det hadde også vært kjekt å sett juleantrekkene deres. 🙂
      Klem 🙂

    3. Jeg ønsker et innlegg med julegavetips til venner, foreldre og søsken! Gjerne rimelige også om du har tips til litt ekstra personlige gaver!

      Også er jeg veldig glad i ukens spørsmål selv om jeg sjeldent sender innn spørsmål selv☺️

      I tillegg hadde jeg satt pris på et innlegg om studieteknikk! Virker som du har god styr på lesingen til skolen i tillegg til at jeg mistenker du er god på struktur siden du har barn ved siden av. Jeg studerer på universitet ikke VGs, men håper du har noen gode tips jeg kan bruke likevel!❤️

    4. Hei!
      Vil gjerne lese et innlegg om når (hvis du har) du introduserte kjæresten din til barna dine og hvordan du gjorde det. Evt. hvordan du tenker å gjøre det og når 🙂

    5. Synes det hadde vært spennende å lese om hva slags mat du spiser i julen og til nyttår siden du er veganer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg