NEI, DET ER IKKE SLUTT!

Hei alle sammen, håper dere har hatt en fin lørdag og helg hittil! Jeg sto ikke opp før klokken 12.00 i dag, så jeg var mildt sagt ganske opplagt da jeg våknet. Guttene hadde vært våkne i mange timer allerede, og hadde vært ute på tur, lekt, sett film og spist frokost. Sånn er det når man er ekstremt sliten og trøtt, etter en lang uke. Jeg hadde rett og slett ikke overlevd hverdagen hadde det ikke vært for helgene, og mye søvn er ikke akkurat noe jeg får hver dag. For å si det mildt. Men sånn er det når man har barn, og jeg har funnet ut at jeg fungerer overraskende bra selv om jeg sover særdeles lite. Jeg har lest at hjernen venner seg til lite søvn etter hvert, og at den kan tilpasse seg med tanke på søvnsyklusene i løpet av natten. Håper det stemmer? Haha!

Ellers har jeg i dag vært på Restaurant med litt familie og feiret min bestemor som fyller 66 år i morgen. Jeg er så heldig som har henne i livet mitt enda, jeg setter virkelig så stor pris på alt av familie jeg har rundt meg – men spesielt etter jeg selv ble “voksen” har jeg innsett hvor mye det faktisk betyr. Sånn bort sett fra det, har dagen min bare rast forbi. Jeg har fått masse tid med barna, satt opp barnemøbler til rommet deres, samt slappet av og skal snart begynne å lage noe mat. Tross at dagene raser i helgen, er det virkelig så deilig med helg.

Helt til slutt, et bilde av Fredrik og Noah da han ikke var blitt 1 år en gang enda. Er så glad i dette bildet! Jeg vil med dette en gang for alle avkrefte spekulasjonene om at Fredrik og jeg har gjort det slutt. Det er ikke slutt. Det var ikke min intensjon at noen skulle mistenke dette etter at jeg har vært åpen om at jeg har hatt en tøff uke, og derfor ønsket jeg å avkrefte det snarest mulig etter gårsdagen – hvor jeg endelig kom tilbake på bloggen etter noen dager med bloggfri.

Ønsker dere alle en riktig god kveld videre ❤️

10 kommentarer
    1. “(…) har henne i livet mitt enda”. Haha, kjære vene, dama er 66.. Så dramatisk. Nei, man skal ikke ta noe for gitt, men du snakker som hun skulle vært 96.. Det er mange som ikke er bestemødre en gang i den alderen hun er i nå. Og hun er allerede oldemor.

      1. Hei!

        Det stemmer, jeg er heldig som har henne i livet mitt enda. Uten å utlevere så mye så har hun vært nær ved å dø, jeg har et veldig nært forhold til henne så derfor er jeg evig takknemlig for at jeg fremdeles har henne i livet mitt.

        Forstår at du ikke kunne vite det, men likevel synes jeg ikke tonen i kommentaren din var noe særlig hyggelig, må jeg si.

    2. Jessica, du er en oppegående ung dame med en fin blogg. Egentlig en av de bedre, kanskje den beste, men så plutselig går du i clickbaitfella som egentlig holder følgerne dine litt for narr. For sett fra sidelinje, om du selv hadde vært en trofast følger, så vet du det at livet ditt, ditt forhold til Fredrik og barna dine er det vi leser om, identifiserer oss med og følger med på i gode dager og onde dager. Og man ønsker jo selvsagt at det skal gå bra for dere som par og foreldre.

      Og hvor enkelt hadde det ikke vært for deg, med en bitte liten linje, skrive at ditt fravær fra bloggen ikke hadde noe med Fredrik å gjør? Bare for å la oss vite at det som berører oss mest er i orden? Betyr vi som lesere ikke noe egentlig? Er vi bare inntektskilden din og du må ha mest mulig klikk for å få nok inntekt.
      Mange bloggere før deg sier A, men ikke B og så legger dere “skylda” på oss for ikke la dere ha privatliv, men det er lov å tenke litt fremover. Bedre med følgere som er her hele tiden, enn de som kommer pga clickbait og forsvinner igjen.

      1. Tusen takk for helt berettiget kritikk. Du har så rett, og jeg legger meg helt flat. Jeg skulle ha skrevet det med en gang, men det er virkelig ikke sånn at jeg lot være det med vilje for å få noen klikk – men når du legger det frem slik, ser jeg hvordan det ser ut fra sidelinjen og da føler jeg meg skikkelig dum. Jeg er lei meg for det, beklager virkelig!

    3. Det har jo vært slutt 3 ganger, og da er det kanskje ikke så rart at leserne tror det er slutt igjen når du skriver som du gjør. Det burde du ha forutsett. Det er til og med noen som spør deg direkte i kommentarfeltet og du unngår å svare. Slike “A men ikke B ” innlegg har du vel vokst fra nå? Alle har tøffe dager fra tid til annen, men det går faktisk helt fint å dra en liten hvit løgn som å si at man trenger et par dager “fri” for å nyte familien og fokusere på skole etc…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg