NEI, JEG ER IKKE GRAVID!

Hei alle sammen, og riktig god lørdagskveld! Eller, tidlig kveld er det kanskje nå? FOR en fin dag vi har hatt her. Det har vært opp mot 26 (!!) varmegrader i den fine byen vår i dag – og etter å ha sjekket YR.no gjentatte ganger, samt andre værtjenester, så ser det jammen ut til at morgendagen blir minst like bra. Det blir så godt! Vi har lengtet lenge etter sommeren og endelig er den er. Vi har derfor tilbrakt en del tid med barna i hagen vår i dag, og så har jeg vært en kjapp tur i Stavern alene for å ordne et par ting.

Over til tittelen jeg valgte i dag – nå er jeg rimelig lei av å svare på om jeg er gravid. Synes dere virkelig jeg ser gravid ut? Jeg har bare lagt på meg 😂 Jeg har riktig nok vært en del undervektig tidligere, så kanskje det er grunnen til at folk spør siden jeg ikke er det lenger – men det er likevel ikke så veldig hyggelig!

Her om dagen var det en dame på butikken som spurte meg, og det var rimelig kleint å måtte fortelle henne at nei, det er ikke en jente, og ikke en gutt: for jeg er ikke gravid. Jeg tar det riktig nok ikke SÅ tungt, annet enn kanskje som et tegn på at jeg burde trene litt? Neida, fra spøk til alvor så synes jeg ikke at jeg ser gravid ut i det hele tatt – så jeg har stusset litt over dette. Jeg kunne selvsagt bare latt spørsmålene fortsette å komme og samtidig ikke svare på dem – som jeg vet er en kjent teknikk blant flere, men jeg er ikke typen som ønsker å legge opp til spekulasjoner slik at folk skal bli nysgjerrige og klikke seg inn på bloggen. Jeg vil heller være oppriktig og svare på det dersom det dukker opp noe ♥

I morgen har vi ikke lagt de store planene enda, men vi drar nok helt sikkert ut på noe morsomt for å nyte det fine sommerværet med Leo og Noah! Jeg priser meg altså så lykkelig over at Fredrik sjeldent må jobbe på helg! Håper dere har det bra og storkoser dere denne siste delen av helgen. Noen av dere har kanskje tatt ut ferie nå? Uansett hvor dere er og hva dere gjør, så håper jeg dere får en riktig god sommer ☀️

2 kommentarer
    1. Det kan være fordi du ikke har lagt ut noen nye bilder av deg selv i det siste, bare masse bilder av barna og ett par av Fredrik. Jeg er ikke en av de som har spekulert på om du er gravid, men da jeg bladde meg nedover på bloggen din så er det faktisk bare bilder av barna haha, kanskje noen tror at du da skjuler noe ved deg selv?

    2. Er folk virkelig så frekke at de spør om du er gravid?
      Jeg hadde blitt skikkelig forbanna og svart nei, er du? Eller nei, men jeg ser at du er gravid….
      Ærlig talt, det er uansett ingen som har noe med det før man forteller det selv.

      Synes ikke du ser gravid ut, du ser ut som en frisk, sunn jente. Dessuten vet vel de fleste at du har ett år igjen på skolen, hadde vært dumt å bli gravid nå som du er så godt i gang.

      Folk altså….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg