SE HVOR STOR HAN HAR BLITT!

Hei alle sammen! Håper dere har noen fine junidager. I ettermiddag og kveld har vi kun hatt Noah her hjemme fordi Leo er på overnattingsbesøk hos min tante – som han forguder. Haha! Så dermed har vi egentlig følt at vi er på ferie, for ett barn er som en ferie når man er vant til to. Fra spøk til alvor så er det noe veldig hyggelig over å vie all tid og oppmerksomhet til bare en av dem, når den andre er borte. Jeg tror barn har godt av å ha alenetid med foreldrene sine, og at den tiden er viktig for både liten og stor ♥

Det er ganske lite om barna mine her på bloggen, men i dag tenkte jeg at jeg skulle dele noen bilder av far og sønn som jeg tok da vi lagde middag sammen tidligere i kveld. SE hvor stor Noah har blitt! Kan dere tro at han snart er 3 år. Min lille hjerteknuser, som er så full av glede og omsorg. Han har begynt å snakke så mye i det siste, og han lærer stadig av sin eldre storebror – som velvillig lærer han nye ord! Han ligner fortsatt mest på Fredrik synes jeg, både han og Leo – så jeg skjønner jo hvorfor de er så nydelige begge to.

Ellers? I dag har jeg hatt et telefonmøte med en samarbeidspartner, levert inn skolebøkene mine på skolen, hatt hjemmelaget pizzadate her hjemme med Leo før han dro, vært i banken, satt på meg vippeextensions som ble naturlige og SÅ fine, og jobbet med litt bak bloggen som jeg må gjøre resten av kvelden om jeg skal komme i mål. Ingen klaging herfra altså, synes bare det er gøy. Jeg håper dere har hatt en like fin dag som meg, så snakkes vi mer i morgen!

3 kommentarer
    1. Hvorfor har du begynt å eksponere barna dine så mye igjen? Syns det var så flott da du holdt dem (nesten) helt utenfor bloggen.. Trist å se utviklingen

      1. Hei du! Synes du det altså? Jeg synes det er ytterst sjeldent jeg legger ut noe særlig om dem, og enda sjeldnere med ansiktsbilder. Men dette skal jeg selvfølgelig ta til etterretning dersom du synes det, altså! Tilbakemeldingene fra dere er viktigst, og de tar jeg på alvor.

    2. Han er jo så nydelig <3 Synes faktisk Leo er en del lik deg og pappan din,også Fredrik,men ikke så mye som Noah er, for han er faren opp av dage.

      Utrolig hvor fort de vokser 🙂 Min begynner på skolen og jeg er ikke klar :/ heldigvis er han det

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg