STREKKMERKER, NOEN KILO EKSTRA, OG BADETØY

I annonsesamarbeid med Ellos

God onsdag alle sammen! Da var vi midt inne i første uken av juli – disse dagene har jammen meg gått fort. Fredrik kommer hjem til 15.00 i dag også, så tenker jeg at vi skal ta med barna på besøk til oldeforeldrene deres ikke så lenge etter han kommer hjem. Hvis det passer da, for øvrig! For er det en ting oldeforeldre setter umåtelig stor pris på, så er det besøk av oldebarna sine. Og det er skikkelig koselig å se – for tenk så heldige guttene våre er som har 6 oldeforeldre til sammen nå! Det er så klart flere både som både Fredrik og jeg savner som vi gjerne skulle hatt her til å se barna våre vokse opp og ikke minst møte dem, blant annet min egen bestefar som døde ung, men det får oss samtidig til å sette enda mer pris på de vi har her med oss enda ♥

Men før det tenkte jeg at jeg skulle minne om rabattkoden min på Ellos – som gir dere så mye for pengene nå. Akkurat nå i det siste er det badetøy som jeg har sett mest på, naturlig nok når vi er inne i fellesferien og sommerferien for mange av oss.

Sort badedrakt finner du ved å klikke deg inn HER ♥ Nydelig hvit bikinitopp med mønster HER, og tilhørende underdel HER ♥ Oransjeaktig mønstret bikinitopp HER, og underdel HER

Fargerik, sommerlig badedrakt HER ♥ Sort bikinitopp med volanger HER

Kan vi bare snakke om hvor fine modellene til Ellos er? Sånn i tillegg til plaggene, selvsagt. Strekkmerker og noen kilo ekstra er faktisk helt normalt! Den gjennomsnittlige norske klesstørrelsen for kvinner er så vidt jeg kan huske 40 eller 42! Og da skuffer det litt at mangfoldet vårt uteblir i så ufattelig mange reklamekampanjer for eksempelvis badetøy. Igjen, vil jeg dele min begeistring for Ellos og det faktum at de inkluderer oss alle.

Ellos har jo nylig kommet ut med sin egen nye kolleksjon kalt Ellos plus collection, modellene ser fantastisk ut – og plaggene likeså. Jeg tenkte å vise dere flere av disse i et annet innlegg, fordi de faktisk har skikkelig mye fint. Jeg har flere venninner som handler plus size, og de forteller meg at det ofte er kjedelige plagg som nesten ser ut som telt når man har det på seg i de vanlige fysiske butikkene. Og ikke minst er skuffende utvalg noe annet som stadig nevnes – Ellos sin kolleksjon har både mye fint, og et skikkelig stort utvalg. Så derfor kan jeg tipse både dere, og venninnene mine om å bestille derfra istedenfor.

Shopping skal være noe gøy og morsomt, ikke noe som får deg til å føle at du er mindre verdt fordi utvalget er ikke-eksisterende i din størrelse, eller som får deg til å rive deg i håret over frustrasjon over at det lille mange avdelinger tilbyr, rett og slett ikke ser noe bra ut på!

Min rabattkode 395446 gir dere som vanlig hele 30% avslag på ordinære priser på Ellos.no! (Badetøy, klær, mote etc) Nå skal jeg straks lage litt middag før Fredrik kommer hjem – Håper dere også finner noe dere liker, så snakkes vi igjen litt senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg