TAKK FOR MEG!

God kveld! Jeg måtte bare skrive enda et lite innlegg til dere selv om det ble nokså sent i dag. Jeg har gjestesnappet hos en konto som heter Mammabanden på Snapchat i dag, og var utrolig koselig at jeg i det hele tatt ble spurt. Veldig takknemlig for det, virkelig! Derfor tok det litt av tiden fra bloggen i dag, naturlig nok – og det er grunnen til at dere først hører noe fra meg nå. Jeg er jo ikke så veldig vant til å snakke på Snapchat enda, men har virkelig gjort så godt jeg kunne♥ Det ligger fortsatt ute en god stund til om du har lyst til å se på dagen min godt dokumentert! Ukens tema er unge foreldre, og i den anledning snakker jeg også litt (les: ganske mye) om det. Tusen takk for meg til alle dere som fulgte med på snappen i dag! Mammabanden er generelt en veldig fin Snapchatkonto som jeg har fulgt lenge på min private Snapchat – null eksponering av barn og fine temaer som tas opp. Anbefales!

Sånn sett bort i fra å bruke dagen på å snappe (haha!) har vi vært på lekeland med barna i dag (holdt dem hjemme fra barnehagen da både Fredrik og jeg hadde fri i dag), helgehandlet, jeg har vært en relativ kjapp tur på kjøpesenter med søstra mi, opp tidlig, jobb med skolearbeid og bak bloggen – og det gjenstår enda en del skolearbeid før jeg kan legge meg. Alt i alt en veldig fin dag, til tross for at jeg har vært stuptrøtt og gledet meg til å legge meg i hele dag. Haha!

God helg, dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg