Unnskyld at typen din er en drittsekk, da!

Trenger en liten utblåsning her i dag:

Hva i alle dager er det som får gutter og menn til å tro at å sende bilder av deres edle deler er en god ide? Og da tenker jeg spesielt på å sende slike ufine bilder til vilt fremmede mennesker over Internett, og i dette tilfellet: Til meg – En sliten og trøtt småbarnsmor. Jeg vil ikke se, jeg vil ikke vite, og jeg vil definitivt ikke ha det sendt på meldinger, Facebook-meldinger, eller på Snapchat slik at jeg får det slengt rett i trynet ettersom jeg aner fred og ingen fare helt til det er åpnet.

Hva er greia her? Kan noen forklare meg?

Jeg har kjæreste, jeg har barn, men likevel ser det ikke ut til at det skal være noen hindring for disse menneskene. Hva forventer de som sender slike bilder til svar? “Åh, så fin”?

Jeg har opplevd VELDIG mye rart på sosiale medier siden bloggen min begynte å bli lest av mange. Jeg har fått alt fra spørsmål om giftemål fra vilt fremmede (altså, igjen: Hva forventes til svar?!), til desperate mannfolk som sender meg slibrige meldinger som jeg aldri svarer på eller i det hele tatt ønsker å motta, for å så motta en rekke lite hyggelige meldinger fra de forbanna kjærestene deres som selvfølgelig går løs på MEG fordi kjærestene deres er kronidioter. Ja, unnskyld at typen din er en drittsekk da – det er selvfølgelig min feil! 😉


Senest natt til i går måtte jeg blokkere en mann som telefon-terroriserte meg på Facebook, han sa at om jeg ikke svarte kom han bare til å fortsette å ringe helt til jeg svarte og at jeg ikke hadde noe valg…? Ellers er det til stadighet videoer og bilder av ymse slag (Tror IKKE jeg trenger å gå nærmere inn på det) samt talemeldinger sendt både her og der.

Jeg vil bare ha det sagt: SLUTT!

Det kan vel umulig være så forbanna vanskelig…? Litt folkeskikk, selv i sosiale medier, er det for mye å be om? Jeg tror jeg kan snakke på vegne av flere enn bare meg når jeg sier at jeg ikke ønsker å kontaktes om intensjonen din er å vise meg kjønnsorganet ditt sånn helt uten videre.

På forhånd takk!

3 kommentarer
    1. Konatil hadde et innlegg rundt dette for en par mnd siden (hva skal man svare på dickpics elns). veldig festlig!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg