VERDENS SØTESTE BILDE

Hei dere, og riktig god søndagskveld! Helgen gikk så fort, og nå starter snart den nest siste uken av barnas ferie fra barnehagen (tror jeg?) jeg er ganske sikker på at de skal tilbake i barnehagen den 5 august, noe de gleder seg veldig til, samtidig som de nyter feriedagene nå sammen med meg på dagtid. Og selvfølgelig også pappaen deres når han kommer hjem fra jobb!

Jeg har kanskje ikke nevnt det, men jeg fikk svar om skoleplass for et par uker siden og kom inn på tredjeåret på VGS som jeg skal gå på fra høsten av! Jeg visste jo at jeg kom til å komme inn da, men likevel morsom å vite hva jeg skal det neste året. Derfor må jeg altså lese pensum for norsk og historie VG2 i sommer, og ut året sammen med de andre fagene jeg har. Så det skal jeg altså gjøre så fort jeg er ferdig med dette blogginnlegget, haha! Jeg skulle egentlig bare poste en kjapp liten oppdatering her inne i dag, også tenkte jeg å vise dere tidenes søteste bilde i samme slengen av minstemann her hjemme, som ble litt trøtt under en handletur på matbutikken her for en uke siden! Er selvsagt så stolt over barna mine hele tiden, alt de lærer seg og kan, men 99% av tiden blir bilder og den informasjonen kun delt med de nærmeste. Og for oss er det helt riktig.

Noen følgere er veldig opptatt av å fortelle meg hvilken dårlig mamma jeg er hver gang barna kan skimtes på bloggen – så jeg burde kanskje komme noen litt i forkjøpet og si at hvis det at jeg kan finne på å legge ut et bilde en sjelden gang hvor ansiktet til barna mine er synlig– i seg selv, gjør meg til en dårlig mamma. Ja, da lurer jeg virkelig på hvilken mamma alt annet jeg foretar meg hver eneste dag, gjør meg til?

Ønsker dere en skikkelig god start på den nye uken som er i gang i morgen ♥

6 kommentarer
    1. Jeg synes det er veldig hyggelig at du har begynt å legge ut en del bilder av barna igjen, du har veldig søte barn 😊

    2. Hyggelig med bilde av barna… men kjipt at du stapper ungen din oppi der jeg skal ha matvarene mine..
      Er en grunn til at man har kurver MED barnesete!
      Ha en ellers fin mandag!

      1. Serr? Er ikke varene dine pakket inn? Er vel ikke noe verre det enn at alle plukker frukt og grønt med møkkete fingre.. Herregud :p

    3. Ikke noe problem for meg i alle fall at han tar en liten lur i handle kurven😊 Du har så søte gutter ig det er veldig hyggelig å se dem på bloggen♥️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg