VI GLEDER OSS!

Hei dere!

Åh, er det en dag i uken jeg virkelig elsker, så er det torsdager – så gjett om jeg har kost meg hittil i dag! Etter en liten tur på skolen i dag tidlig, for øvrig. Jeg vet faktisk ikke 100% hvorfor det er blitt sånn, det har bare vært en skikkelig god dag i uken for meg i lange tider nå, så kan jeg ikke annet enn å smile når det endelig er torsdag igjen. Kanskje fordi helgen er så kort unna, samtidig som det ikke er helg riktig enda, slik at jeg går og gleder meg til Fredrik, barna og jeg kan ta helg? Jeg vet ikke, ikke er det egentlig så nøye hvorfor det er slik heller ♥

I dag har jeg handlet inn litt sommertøy til barna! Det var så herlig å gå i butikkene i dag og se at så mange butikker hadde fått inn en del sommertøy, da vet man liksom at det virkelig begynner å nærme seg sommer og ferie. Jeg har alltid hatt følelsen og oppfatningen av at det er mer utvalg i jentetøy til babyer og små barn, enn det er utvalg i klær til gutter – og i dag følte jeg det på eksakt samme måte. Dessverre! Håper jeg en dag kan designe egne klær til barna mine, for jeg vet akkurat hvordan jeg ville ha ønsket at klærne deres skulle ha sett ut. Likevel fant jeg da ganske så mye fint til tross for det, og derfor tenkte jeg at jeg kunne dele noen bilder av noe av det jeg har kjøpt i dag med dere!

Jeg falt helt for de fine dyremønstrene på flere av bodyene jeg kjøpte 🐘 Barna fikk både flere kortermede bodyer som er helt perfekt på barna sommerdager, samt også flere heldrakter med ben som er like korte som en shorts. De er også veldig greie på sommeren!

Jeg kjøpte også solkrem i dag til barna! Et lite tips til dere som også skal kjøpe solkrem til barna deres i sommer: Sjekk tidligere tester av barnesolkrem på nett! Det gjorde jeg, og da havnet jeg en sensitiv barnesolkrem som hadde kommet best ut i flere tester fra de siste årene – og som verken er miljøbelastende eller potensielt hormonforstyrrende ☀️

Det eneste som mangler nå er nye sandaler til Leo, siden han har vokst ut av sine gamle – og så rydde frem litt gamle sommerklær som fremdeles passer. Spesielt til Noah, siden han kan arve en del fra Leo. Veldig kjekt!

Det skal bli så herlig og endelig kunne kle dem opp i skikkelig sommertøy når den tid kommer! Den siste tiden har været her i Larvik vært litt frem og tilbake, men det er jo heldigvis ikke mer enn en ukes tid igjen til 1 juni og årets første sommermåned. Vi gleder oss så mye alle sammen her hjemme! Det skal bli så fint å få dele denne sommeren med dere og ikke minst alt det koselige vi skal finne på. Håper dere har en like herlig torsdag som meg, så snakkes vi igjen litt senere ♥

6 kommentarer
    1. Hva er grunnen til at du fortsatt bruker bodyer istedenfor t-skjorter? Er det ikke veldig upraktisk når de er så store?🙈

      1. Som vist i innlegget bruker vi litt begge deler – både t-skjorter med vanlig shorts, og bodyer/kortere heldrakter 🙂 Vi opplever ikke at det er upraktisk med bodyer i sommermånedene i det hele tatt, snarere tvert i mot!

    2. Fine klær 🙂 Synes du har fin smak, så kult om du designer en kolleksjon! Forrig synes jeg det er vanskeligere å handle til jenten vår..

      En annen ting, vet du har svart på det med eksponering før og synes ofte du er flink til å holde informasjon tilbake. Det er bra! Men et lite tips: Du skriver bodyer til guttene og også vist på flere bilder barna med bleier (ikke bare i bleia, men synlig bleie). Ikke så unormalt at små barn bruker det, men kanskje ikke så gøy for han på over 4 år at «hele verden» kan se det på nettet. Det er bare et velmenende råd 🙂

      1. Koselig å høre altså!
        Takk for et godt råd – dette har jeg ikke en gang tenkt på, så det var flott at du gjorde meg oppmerksom på hvordan dette kan se ut utenfra 🙂

    3. Bare et lite tips: Ville heller gått for Dermica Kids solkrem SPF 30 som du får kjøpt på Apotek1. Den trekker bedre inn i huden og egner seg bedre til så store barn. Den du har kjøpt er fysisk filter, som betyr at den legger seg oppå huden og er mye mer klissete. Den egner seg best til barn under 1 år. Begge solkremene har kommet like godt ut i test 🙂

      1. Takk for tipset! Hun på apoteket snakket om at den kunne være litt klissete å få på, så om den passer best for barn under ett år som du sier, så tar jeg meg nok en tur til på apoteket for å kjøpe Dermica kids! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg