BABYUTSTYR

God formiddag!! Og beklager for et ganske sent innlegg i dag, har hatt den kampen mot pcen her, brukt typ 2 timer nå på  dette innlegget!! Den grusomme pcen her skal så i søpla at dere aner det ikke. Hahah, herregud..

Såå morsomt å se at det er flere og flere lesere for hver dag, tusen takk ♥

Siden planlegging har blitt min hobby i det siste, har jeg også begynt å skrive lister om hver minste ting vi skal ha, hva vi trenger, hva vi egentlig ikke trenger (men som vi har lyst på) osv, så da kan jeg jo utnytte det! Derfor tenkte jeg å vise dere hva slags babyutstyr vi har bestemt og planlagt at vi skal kjøpe til Leo! Har vært litt etterspørsel om at jeg kunne lage et slikt innlegg, men siden jeg ikke har kjøpt inn så mye enda pga bosituasjonen akkurat nå, kan jeg i det minste vise dere bildene av det.

 
Stol til barneværelset fra fagmøbler. Det var noe lignende jeg har i ønskeliste innlegget mitt, og den stolen derfra var bittelitt finere, men de sendte ikke til Norge, så da får jeg nøye meg med denne!


Lampe fra IKEA. Håper de ha den i lyseblå eller beige!! åh.


Rosa og beige vognpose fra Risarosa. Synes denne er såå fin! 

 

 
Vognen vi skal ha er fra Emmaljunga, og heter Mondial duo i fargen white leatherette! Det er kanskje litt dumt fargevalg med tanke på hvor skitten den kan bli, men jeg var fast bestemt på å ikke ha en kjedelig svart vogn, og da falt valget på denne. Kan allikevel godt hende vi tar den i beige istedenfor, men vi vil helst ha denne.


 Synes denne sengehimmelen var så utrolig flott, og synes sprinkelseng i seg selv er litt for kjedelig, så da synes jeg det ser mye finere ut med en sånn her! Fra babydan.

Denne har jeg vist dere så mange ganger nå, men følte jeg måtte ha den med i dette innlegget allikevel! Fra pekaboo. Denne skal vi ha i stuen, så Leo slipper å sove på rommet sitt på dagtid.

 

Og mest sannsynlig denne kommoden til rommet hans! 

Dette er ting jeg skal til Oslo for å kjøpe i Januar (blant annet) og noe må bestilles fra nettsiden. Og det er jo ikke slik at hvis jeg foreksempel finner en finere kommode så tar jeg den som jeg hadde planlagt å kjøpe, men det er i hvert fall dette vi går ut i fra å kjøpe. Gleder meg sånn til å kjøpe inn alt at jeg kan nesten ikke vente! Har ikke laget en liste over pyntegjenstander til leiligheten og barneværelset enda (herregud hva feiler det meg), så skal selvsagt ikke bare kjøpe dette.

Lot forresten være å vise dere det vi skal kjøpe av sengetøy, sprinkelbeskytter, stellematte osv. Er vel kanskje ikke så interessant?
Del gjerne innlegget videre ♥
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg