I DAG VÅKNET JEG TIL…

Dette.

Etter en lang natt hvor jeg har våknet opp til flere ganger av sterke kynnere, er jeg omsider oppe! Jeg måtte forresten bare ta noen bilder av den nydelige utsikten! God morgen til dere alle sammen ♥

I dag våknet jeg til av at jeg slumret alarmen min som gikk klokken 0700, jeg gjør det tydeligvis automatisk i halvsøvne..? Ikke vet jeg. Fredrik og jeg er hvert fall oppe nå, og skal straks spise en rask frokost og ta en enda raskere dusj før det bærer videre til sykehuset på forundersøkelse. Kvelden i går ble brukt på tid med mamma, tv og vegetarkebab (som faktisk er ganske godt!)

Vi aner ikke hvor lang tid undersøkelsene vil ta, men det sto i brevet at vi måtte belage oss på en del ventetid, så da tenker jeg at vi spiser lunsj der. Gud så deilig å ikke måtte løpe ned på den hersens tog stasjonen på tidspunkt som strengt tatt regnes som natt! Veldig glad for at mamma hadde muligheten til å kjøre, for å si det sånn. Og så koselig at Fredrik også kunne være med! Som oftest kan han aldri være med når jeg skal på sykehuset for diverse eller bare på kontroll hos jordmoren min ettersom han går på skole, så det er veldig godt å vite at han skal være med i dag. 

Nei, nå er jeg så ekstremt sulten, og vi begynner å få smålig dårlig tid også! Håper alle får en flott start på dagen ♥

7 kommentarer

Siste innlegg