EN NY HVERDAG

Heihei, og god ettermiddag til dere ♥

I dag fikk jeg sove litt lenger, ettersom Fredrik var utrolig dårlig og måtte holde seg hjemme i dag. Derfor sto han opp med Leo relativt tidlig og lot slitne meg få sove litt, det var godt!! Neste gang blir det hans tur. Ellers har jeg vært en liten tur i byen i dag, fikk kjøpt meg litt klær (hvilket var SÅ gøy) og litt mat og diverse. Dette var den første gangen jeg var i byen alene uten verken Leo, vognen, eller gravidmagen, og det var så uvant. Ingen som stirrer? Ingen som peker og tror jeg ikke ser dem? Fy flate så rart, haha! Selv om jeg i grunn bryr meg null og nada om hva folk synes om at jeg var gravid i så ung alder, må jeg innrømme at det er deilig å gå ute å vite at folk faktisk ser deg og ikke bare magen. Det skal sies.

Har vist denne minneboken tidligere her inne på bloggen, og det var utrolig mange som lurte på hvor jeg hadde kjøpt den! Den heter “Minner fra mitt første år” og er kjøpt på notabene. Utrolig fin og nyttig bok, hvor du kan fylle inn informasjon fra både svangerskapet og tiden etterpå (derav navnet)

Ser at både undertøy og strekkmerker er på avveie her, men tenkte det ikke var så nøye. Dessuten, strekkmerkene er faktisk på god vei vekk allerede! Trodde ikke de skulle blekne så raskt?

Nei, nå er jeg lei av å sitte å trøkke i meg cola og søtsaker, jeg innså det for noen dager siden når Fredrik spurte meg hvor de to sjokoladeplatene hadde blitt av, og hodet mitt nektet for at det var jeg som hadde spist dem begge to. Men det var det, gitt! Så nå har jeg overbevist meg selv om at jeg skal bli et nytt og bedre menneske med tanke på kosthold, og klarte til og med å gå på butikken i stad uten å dra med meg verken iskrem, krem, eller smågodt. – Og det skal godt gjøres! Jeg er hvert fall i gang med et desperat forsøk på å spise sunnere, selv om tiden ikke alltid strekker til den heller. Middagene her noen dager blir faktisk sjokoladeboller fra fryseren som mamma bakte i mars en gang. Ja, jeg vet.

Nå skal Leo få litt mat, og så skal vi ut på tur til tanta mi! Ønsker alle fin Onsdag ♥

8 kommentarer
    1. Åh husker første turen ut på butikken helt alene, jeg følte meg nesten naken uten både magen og vesla mi <3 hihi^^
      Godt å høre flere som har middager på avveie og et søtsug. Har også bestemt meg for å kutte ut på det søte nå. og blitt flinkere til å gå tur! : ) Ha en fin efta videre : )

    2. Hei! Veldig gode innlegg du skriver, og jeg digger bloggen! Men jeg lurer på hvilken fonttype(skrifttype) du bruker og hvilken modul du bruker. Er det mulig du kan fortelle meg hvilken fonttype du bruker og kopiere modulen(på det “avanserte” designet) og sende til meg i pm på facebook siden jeg prøver å forbedre utseendet til bloggen min. (Jeg kommer til å sende deg melding på facebooksiden til bloggen din så du vet hvem jeg er og du kan sende meg kopien av malen) 😉 Takker på forhånd.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg