ALENE OG FORLATT

Hei dere ♥

Åh, det er så stille her nå! Jeg er riktig nok ikke heelt alene, ettersom Leo ligger og sover i sofaen ved siden av meg, og Fredrik sitter foran meg og ser på netflix, men jeg føler meg litt alene allikevel. Det er jo så fryktelig mye mer å finne på når familien min er her! Ikke er det så stille som det er nå heller. Foreldrene mine og søsteren min dro nå for noen minutter siden, og det er like stille hver gang de drar! Heldigvis ikke så lenge til neste gang vi sees, for jeg skal muligens en tur til Oslo mandag og tirsdag neste uke med mamma og Leo når Fredrik er i Sverige med klassen sin.

Vi (og med “vi” mener jeg Fredrik og jeg, ettersom Leo var lys våken rundt 8) sto opp i halv tolv tiden, snille mamma tok nok en gang Leo på morgenen. Jeg nøt det mens jeg enda kunne, for det er sjeldent med den slags luksus! Gleder meg uansett til å stå opp med Leo igjen i morgen, er så utrolig koselig.

Etter frokosten var inntatt dro pappa, mamma, Jennifer, Leo og jeg på en trilletur til bøkeskogen. Leo ble litt urolig på slutten, så jeg bar ham halve veien hjem, men ellers var han den rolige snille gutten han er.

Her ser dere forresten vippene ordentlig! Ble det ikke fint? Ble kjempefornøyd selv, så skal definitivt fortsette med det. 

Senere i dag har vi egentlige ingen store planer! Slappe av og kose oss med fridagen før hverdagen er tilbake i så fall. Håper dere har en flott søndag ♥

7 kommentarer
    1. Du ser så “fresh” ut, det er jo ikke sååå lenge siden fødselen. Leo er så søt og god❤️
      Elsker bloggen din, Stå på !

    2. Du ser mye eldre ut enn 16 år. OG hva er greia med mammablogger, får dere unger for å starte en blogg liksom? herlighet

    3. Hva e greie med å lese Mamma blogger om man ikke koser seg med det. Og ser en mening i det??
      Tror du det? Da må du tenke tre mil lenger og litt ned i arkivene på bloggen så finner du det. 😉

    4. så utrolig nydelig lille Leo er!<3 blir nesten litt små forelsket, hihi. Stå på å ikke la unødvendige dritt kommentarer trykke deg nede! Synes det er utrolig tøft av deg å tørre å stå fram på en blogg som alle kan lese. du er en utrolig strekt jente! Stå på! 😀 heier på deg/ derre <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg