MITT FANTASTISKE LIV

Hei dere ♥

Vi hadde besøk i går kveld som jeg nevnte tidligere, og det var kjempekoselig! Marthe var her i flere timer, timene bare fløy forbi siden vi hadde så mye å snakke om. Gleder meg sånn på hennes vegne til den lille jenta hennes kommer i August.

I dag fikk både Fredrik og Jeg sove lenge! Leo sov utrolig mye, og det var så deilig å få litt ekstra søvn! Jeg føler meg allikevel ikke såå opplagt som jeg gjorde i går, men man kan ikke være like opplagt hver dag heller. Spesielt ikke med en liten i hus!

Jeg lagde en enkel frokost (lunsj? Middag?) Vet egentlig ikke hva jeg skal kalle det, for det var det første måltidet vi hadde i dag, men det var ikke før i 3-4 tiden. Det kommer seg da, for tidligere spiste vi ikke det første måltidet før langt utover kvelden. Lille vennen trenger så masse kos og oppmerksomhet, og da blir det jo sånn. Ikke at det gjør noe, hvert minutt med Leo gleder meg! Jeg vil ikke late som at livet mitt er så innmari bra (og jeg legger ikke akkurat skjul på det når ting ikke er bra heller) men akkurat nå kunne ikke ting vært bedre. Jeg føler jeg har ventet på at ting skal bli så bra som det er nå veldig lenge, og jeg føler meg så heldig. Jeg prøver å sette pris på alt og alle jeg har i livet mitt så godt jeg bare kan!

Tenkte i hvert fall å vise dere hva Leo og jeg skal ha på oss på 17-mai i år! Det blir jo hans første 17 mai, så når mamma og jeg dro ut for å finne noe var det ganske vanskelig. Men vi fant noe til slutt, og det ble så utrolig fint! Han skal ha på seg en skjorte i et kjempedeilig stoff, vest, og bukse i lin (eller hva enn det heter) Gleder meg sånn til å se ham i det fine antrekket sitt på den store dagen!

Skal selvfølgelig få tatt masse bilder til dere på 17 mai også! Det blir min andre 17 mai her i Larvik, feiret nemlig her i fjor også med Fredrik, selv om jeg da egentlig bodde i Gjøvik. Vi har ikke helt planene klare enda, men vi skal i hvert fall sørge for å stå opp litt ekstra tidlig denne gangen. I fjor lå jeg nemlig og dro meg en stund og startet alt for sent med å ordne meg, tror ikke Fredrik og jeg var ute av døren før klokken var langt over 12. Ikke at det egentlig er så fryktelig sent, men på slike dager må jeg jo kunne komme meg opp tidligere!

Jeg har ikke bunad, og kjøper meg derfor ny kjole hvert år. I år valgte jeg å gå for en rimelig anstendig kjole med lange armer, synes i grunn ikke at det passer seg å gå i de korteste kjolene man har i skapet sitt akkurat denne dagen i året! 


Nå er vi hos faren til Fredrik. Vi har spist middag med besteforeldrene til Fredrik, samt faren og kjæresten hans. Vi dro hit i 6 tiden etter en stund med pakking, er ikke måte på hvor mye vi må ta med oss hver gang vi skal ut noen steder med Leo. For det “kan jo hende” at vi trenger det og det, og det. Som oftest trenger vi bare en brøkdel av alt vi har med oss, men vi vil jo selvsagt være på den sikre siden. 

Wow. Og dere? Jeg fikk så sjokk når jeg skiftet på kalenderen vår i stuen i dag. Det er jo faktisk under en måned til jeg fyller 17 år! Helt vilt. Endelig ett år nærmere å kunne kjøpe meg flaxlodd. Kan ikke vente! 

14 kommentarer
    1. Hvorfor spiser dere alltid så sent? 🙂 Du sier alltid at du aldri er uthvilt eller at du alltid er så sliten, men det sises jo at frokosten er det viktigste måltidet om dagen og med tanke på blodsukkeret så utgjør det STOR forskjell hvis man får i seg den maten man trenger. Skjønner at det kan være slitsomt med en liten baby, men dere er jo to om Leo, hvertfall i helgene.

    2. Anonym: Heihei!

      Sier vel ikke alltid at jeg er sliten? Haha 🙂 Det har ikke jeg fått med meg i hvert fall.

      Ja, vi er to i helgene. Men når vi først har muligheten til å sove litt ekstra så gjør vi det, og det kan bli litt sent før vi står opp. I tillegg til dette går tiden så fort med en liten en i hus, og plutselig er det middagstider. Altså, vi hadde sikkert fått til å spise tidligere akkurat i dag om vi virkelig ville, men så ble det som det ble 🙂

    3. Hei!
      BLACCSHOP.COM er en ny og trendy nettbutikk med stort utvalg av klær, tilbehør og interør. Dette er en nettbutikk for alle! Følg oss også på instagram; @BLACCSHOP for konkurranser, nyheter og annet morro!
      Ha en fantastisk dag,
      TEAM BLACCSHOP

    4. du er en fantastisk mor og du er så fantastisk at eg kunne sakt det kvar time håper du og Leo og Fredrik for en fin 17 mai! 🙂 ha en fin dag <3

    5. Er ikke rart at du sliter med ammingen om du har så dårlig mat vett!får å få til ammingen er det viktig å spise og drikke regelmessig. Er lurt å ha ferdig smurt mat i kjøleskapet og ferdig lagede middager i fryseren som du bare kan tine opp. Er faktisk viktig at du setter deg selv og dine behov først noen ganger, det er det beste for både deg og gutten din, han trenger en mor som fungerer optimalt

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg