THE MARK OF LOVE


… Noen ting høres bare bedre ut på engelsk, er dere ikke enige? Hei, og håper dere har hatt en strålende helg! ♥

Endelig fikk jeg tatt bilde av arret mitt etter keisersnittet! Vet det er mange som har hatt lyst til å se, og det er egentlig ganske privat å dele slike bilder, men samtidig er det bare et arr. Et lite kjærlighetsmerke! Jeg er i hvert fall kjempefornøyd (om jeg kan si det?), det blekner kjempefint og er så utrolig lite i forhold til hva jeg trodde det skulle være. Synes det er så utrolig rart å tenke på at Leo fikk plass ut av det lille greiene der. Jaja!

Nå sitter jeg og nyter en kopp cappuccino mens vi slapper av med litt Netflix og en sovende Leo (som selvsagt ikke er i nærheten av kaffen min). Det ble en rolig morgen, Leo våknet opp et par ganger men sovnet raskt igjen. Været i dag er helt fantastisk, en total motsetning fra hva det var i går. Håper det holder seg like bra til imorgen når jeg drar inn til oslo for et lite hotellopphold med familie!


Lille vakreste gutten.

Senere i dag skal jeg pakke til morgendagen, bestille noen timer til både spraytan og nye vipper. Må gjøres før 17 mai! Vi skulle også egentlig ned på bryggen for å spise litt god mat på en kjempefin kafé, men de stengte så tidlig at det ble helt umulig å få til. Sånt irriterer meg litt på søndager! Noen ganger skulle jeg ønske at jeg bodde i Oslo, det er det jo alltid noe åpent. Tenker uansett at vi går oss en tur til byen om ikke så lenge for å finne et sted å spise litt! Håper dere får en flott søndag videre ♥

9 kommentarer

Siste innlegg