SÅ SKJEDDE DET MEG..

Jepp, jeg er syk. Takk skal du virkelig ha, Fredrik!

Leo var våken i flere timer i natt, men ettersom han har sovet hele natten over en lang periode nå så var jeg egentlig ikke noe særlig trøtt. Det var litt uvant igjen, men det var også koselig! Vi koste og slappet av, og han fikk litt mat, før han igjen sovnet etter en stund. Jeg følte meg helt fin i hele natt, helt til jeg våknet i dag tidlig.

Vi ligger derfor rett ut alle sammen her! Leo er i hvert fall frisk, men jeg holder et godt øye med ham i og med at både Fredrik og jeg er rimelig dårlige. Jeg hadde egentlig planer med min venninne Marthe (Klikk HER for å besøke bloggen hennes) og derfor var det litt ekstra kjipt å bli syk nå, men det er jo lite å gjøre med det. Hun er forresten 17 år og gravid, er veldig fint å ha kommet i kontakt med noen som er i veldig lik situasjon!

I stad når jeg gikk ut døren for en kjapp (og veldig nødvendig!) tur på butikken, følte jeg meg plutselig gravid igjen! Folk stirret og lo litt, og jeg kunne ikke annet enn å le med dem. Gud så latterlig jeg må ha sett ut!

SÅÅ blid for å være syk da. Haha, det bare lyser falskt! Men er fortsatt en del av dere som synes jeg smiler for lite, og selv om jeg hater å smile med tennene så får det bare gå. 

Jeg har i hvert fall fått bestilt frisørtime til imorgen klokken 11, har store forventninger til hvordan håret mitt skal se ut når jeg er ferdig! Blir morsomt å se. Fikk det sjokket da jeg så meg selv i speilet i dag tidlig, hadde jo helt glemt alt sammen..

Nå skal jeg lage lunsj og veldig snart bade Leo! Håper alle får en flott dag videre ♥

16 kommentarer
    1. SMIL MER!!! HERREGUD SÅ VAKKERT BILDE. Du våååger ikke å legge ut flere bilder av deg selv med mindre ETT av dem er der du smiler med tennene!!! Fyfaen du er pen.

    2. skem fine blogg og innleg og helig bilde du he blogg og <3 ¨
      fine bilde lakt ut og innleg <3 takk helig kommer får deg <3 min blogg du omg du skem finste jente sitt som deg <3
      du ha nydelig torsdag og fin dag videre <33

    3. Så kjipt at både du og Fredrik er dårlige, da er det nok vanskelig å holde lille Leo frisk. Du kledde forresten utrolig godt å smile med tennene, så det burde du virkelig gjøre til en vane når du tar bilder til bloggen. God bedring 🙂

    4. Du måååå smile mer, herregud så vakker du er når du smiler med tennene! Masse god bedring til dere begge, håper ikke Leo blir syk 🙂

    5. For et utrolig vakkert smil du har!! Syntes forresten at du var veldig fin med blondt hår også, men du kler jo helt sikkert alle farger så vakker som du er 🙂 ha en fantastisk dag videre og forsett å være den gode mamman som det virker som du er!!!

    6. Hahah er så kult at du tørr å vise håret selv etter sånn det ble, digger at du gir faen😂 så får du ha masse god bedring, stor klem 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg