JEG HAR BLITT BYTTET UT

Det var noen som trodde jeg siktet til forholdet til Fredrik og meg når jeg skrev dette innlegget i går. Det var det ikke. Men nå føler jeg at jeg må snakke ut. Det er kommet en ny i livet til Fredrik. Det har egentlig pågått en stund, at jeg har blitt skiftet ut., altså. Jeg har bare latt det pågå.. Jeg ser nå at det skulle jeg ikke ha gjort.

Jeg vet at jeg ikke er den eneste som opplever dette. Det vet jeg. Fredrik vil aldri snakke om det, og det er kanskje det som er verst av alt. Han bare later som at det ikke er et problem, når vi begge vet godt at det er et.

Han tilbringer de fleste kveldene med denne “nye”. Eller, hvert fall mange nok til at det blir lagt godt merke til. Jeg bare håper og tror at ikke Leo har lagt merke til det enda..


 Din lille… (Ps: ja, jeg skal tørke støv i dag)

Noen flere som opplever å bli byttet ut av samboeren sin?..

15 kommentarer
    1. Ååå, er så glad samboeren min ikke er interessert i spilling. Så, jeg får hvertfall TVen for meg selv mens han er ute å pleier firmabilen som han er SYKELIG opptatt av. Alt fra innvendig og utvendig vask, innstallering av nytt utstyr, rydding, ommøblering…. Sånn er livet.:D

    2. Hahah uff, jeg skjønte ikke hvorfor bilde av PSen var der, og trodde du mente at han var utro, måtte lese innlegget to ganger før jeg forsto.. Følge meg litt dum nå :S

    3. Den følelsen har jeg hatt 1000 ganger, og det irriterer meg så sinnssykt mye!
      Kjæresten min spilte veldig ofte før jeg klikka i vinkel på han, for han svarte meg ikke (altså han var helt bort reist i dette spillet) jeg ville bare kaste xboxen ut av vinduet og aldri se han sitte å spille mer. Jeg ble så forbanna at jeg tok opp telefonen min, og gjorde noe helt annet så skulle jeg se hva han gjorde da, nei han spilte fortsatt han.
      En dag satt vi oss ned å snakket sammen om dette.
      Jeg skal ikke si at jeg ikke liker å spille sånn inne mellom
      for det gjør jeg. Men jeg sitter ikke der i mange timer eller hele dagen å spiller.
      Men, tilbake til den dagen vi snakket sammen, jeg fikk så nok at jeg spurte han om han kunne ta seg en pause fra den spillinga, for jeg syns det ble nok med spilling hver dag, og vi snakker ikke sammen i det hele tatt.
      Nå i dag så vil jeg vell si at han ikke spiller så ofte som han gjør, men må fortsatt si “svar meg da” så svare han med en gang. Og
      takk guuuud for at han hører på meg når det er stopp med spilling.
      Håper det ordner seg for deg også! <3

    4. Ikke blitt byttet ut med noen form for spill, men BIL er nok i min samboers interesser, og ja, det er veldig irriterende noen ganger at han gir oppmerksomheten jeg vil ha til noe annet, men han kommer med gode argument og sier det er som meg og sminken min… så jeg kan vell egentlig ikke klage 😉

    5. Hva er så galt med at han sitter å spiller da? Du er vel for sykt opptatt av å blogge og drive på macbooken din? Så hvorfor skal ikke han få spille da? Gutten er jo sjøl unge så hvorfor skal ikke han få gjøre som han vil når du skal få gjøre det du vil? Han er tross alt 16-17-18 år gammel! Bare for at dere har fått unge betyr det ikke at dere skal bare være opptatt av ungen, man må også ta vare på seg selv!

    6. vet alt om hvordan det er. Men nå har det seg slik hos oss at han har et eget gutterom og spille i, så da sitter jeg i stua og ser det jeg vil se. Og når han vil se fotball sitter han på gutterommet. Funker fint for oss:)

    7. Kenneth: ikke ta alt så seriøst, hver så snill. Er ganske sikker på at dette ikke er et så stort problem som hun skriver i dette innlegget. Da hadde hun snakket med Fredrik om det, ikke skrevet et innlegg om det på bloggen. 🙂

    8. Samboeren min spiller ganske mye til tider. Han svarer meg heller ikke. Han er så lost i spillet sitt at det ikke er noe vits å prøve å få kontakt. Men hva gjør jeg med det? Gjør mine egne ting, har litt alenetid med meg selv, og det er jo alltid kos. Litt ansiktsmaske, fikse negler, ditten og datten. Det gjør jeg også når han ikke spiller, men da føler jeg at jeg bruker opp ”vår tid”. Han klager uansett aldri om jeg vil gjøre sånt og da skal ikke jeg sette i gang å klage på hans ting. Er man i er forhold, så er man i forhold med det han elsker å gjøre og omvendt 🙂 gutter er gutter og de forblir gutter :p han kommer ut av bobla si når han blir lei av spillingen, men bedre at han skal bli lei av spillingen enn at han skal bli lei av at jeg hele tia vil ha hans oppmerksomhet. Jeg vet jeg hadde blitt lei av det, og ville også blitt lei av å bare være med han og gjøre alt sammen 24/7.

    9. Har det akkurat slik selv! Han begrenser seg i perioder da, og han har ikke byttet meg helt ut altsåå.. Men har gitt beskjed om at han må prøve å begrense spillingen sin, da vi venter en liten i august! Han mener han forstår det selv, og er enig. så vi satser på at det ordner seg:-) Lykke til der hjemme!:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg