MAMMATID

Hei dere! 

Nå kom Leo og jeg nesten akkurat inn døren etter å ha vært på stranda noen timer. Fredrik var ute med noen venner, så derfor tenkte jeg at Leo og jeg kunne ha litt kvalitetstid sammen.

Det var veldig koselig, og med en gang vi kom dit var det fryktelig varmt! Etter hvert ble det bare kaldere og kaldere, men heldigvis hadde jeg pakket med den fine newbie-dressen til Leo. Han koste seg så masse mens han lå på teppet vårt! Han smilte og lo og har nå begynt å nesten holde ting litt selv i de bittesmå hendene sine. I stad fant jeg han liggende i nestet sitt mens han holdt en leke! Herregud, har aldri vært så stolt i hele mitt liv. Hvordan i alle dager skal det gå når han begynner å snakke…

Ellers gikk vi litt ved strandkanten og Leo var ekstremt fascinert av bølgene som slo inn på stranden. Og måkene! Kjære vene, han bablet og smilet om hverandre når de skrek. Det var en god del barn der, og de ville gjerne komme bort for å se på den lille søte babyen som jeg hadde i armene. I dag var det faktisk ganske mange! Barn er så skjønne, for de er så dønn ærlige! Jeg snakket med ei jente (jeg er elendig på å tippe alder, men kanskje rundt 5-6 år) som kom bort å ville se på Leo, og etter hvert spurte hun hvorfor jeg hadde baby, jeg lo litt og spurte om hun synes jeg så ung ut, og hun bare “ja, men babyen har det fint da” og rett etter det smilte Leo som bare det!

Nå skal jeg starte på pasta bolognese til den snille samboeren min, vi snakkes igjen i morgen!

8 kommentarer
    1. Herlighet! Så ufattelig nydelig lille Leo er Jessica! <3 Bildene er veldig fine og man får en følelse av hvordan dagen deres har vært idag ved å se på dem. Herlig at det har vært så fint vær og at dere har kost dere. :-)) Smilte godt når jeg leste over 'og rett etter det smilte Leo som bare det!' ååh! <3
      Håper du får en fantastisk fin kveld videre. Vår lille jente fikk sine første sprøyte vaksiner idag så hun har sovet mer idag enn det hun har gjort på lenge, stakkars lille jenta mi. <3
      Klemmer til deg og din skjønne lille Prins!

    2. Det er så koselig å se bilder av deg og Leo<3 blir så glad. Det så ut som dere koset dere masse<3
      jeg elsker barn for de er så ærlige og utrolig morsomme.

    3. Hei Jessica 🙂
      Har fulgt med på bloggen din en stund og synes du gjør en utrolig bra jobb. Du skriver bra og Leo er heldig som har deg som mor 🙂
      Men ville bare si at barn under 6 mnd ikke skal eksponderes for sol. De skal helst være i skyggen under en parasoll. De skal heller ikke smøres med solkrem.

    4. Hilde: Så godt du sa i fra! Tusen takk 🙂 Passet faktisk på at han holdt seg i skyggen, sånn bort sett fra på bildene (ellers ble det så dårlig lys..) for har vært såå livredd for at han skal bli solbrent!

      Utrolig koselig at du følger med på bloggen, tusen takk <3

    5. Hei. For en flott blogg du har. Er inne titt og stadig for å lese. Synes du gjør en utrolig god jobb og viser nok en gang at alder ikke har noen hindring. Alt kommer an på hvordan den enkelte person modnes med rollen som mamma. Ser ut som Leo har det veldig bra.
      Ville bare komme med et lite tips da jeg er småbarnsmamma selv. Leste nettopp at NIVEA solkrem og kremer generelt sett kommer svært dårlig ut i test. Så når du da skal begynne å smøre Leo og også deg selv hadde jeg vurdert et annet merke. Jeg selv sverger til Forever sine solkremer/aloe vera, men finnes mange bra 🙂 Var bare et lite tips.
      Ha en ellers flott dag i dag. Litt heldigere dere som har sol. Her i Stavanger regner det.

    6. Så skikkelig koselig ut 🙂 er 20 år og har ei lita jente på 3 mnd selv 🙂 tenkte jeg skulle si ifra om det med sollys, men så ut til at noen andre hadde gjort det og at du hadde kontroll! Kan anbefale å kjøpe et UV-telt! Det kan brettes sammen til å bli så liten som en veske, og da trenger du ikke bekymre deg for om han blir solbrent 🙂 anbefaler også apotek1 sine BABY produkter! Solkremen der funker veldig godt her i hus, da vi faktisk har kommet i situasjoner der sollys ikke var til å unngå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg