ALDRI IGJEN!

 “ÆÆÆÆÆÆÆ! Jessica, hjelp meg!!” Jeg hører Fredrik gauler fra stuen

“Hva skjer nå da?” Tenker jeg for meg selv før jeg trasker ut av soverommet og ut i stuen. Jeg kommer ikke langt før jeg skvetter av synet som møter meg på veien. Det er Fredrik, men av en eller annen grunn ser jeg ikke ansiktet hans.

For det er nemlig dekket i gulp. Jeg ser bort på Leo som ler i armene hans, akkurat som at han skjønner hva som foregår. Han smiler og gaper til meg, og jeg klarer ikke annet enn å le selv!

Hvordan… Hvordan skjedde det? spør jeg lattermildt, og jeg får det blikket fra Fredrik. Dere vet, det blikket.

 

OK. Lesson learned. Vi herser IKKE med Leo rett etter han har spist!

3 kommentarer
    1. Haha! Det gjorde nevøen min på meg for en liten stund siden også 😛 Han er 6 måneder og jeg lekte med han etter han hadde spist, fikk alt rett ned i utringingen, haha! Måtte bytte både bh og overdel xD

    2. Haha gjorde jeg og med en niese, og det verste av alt var at jeg lo for hun lo så godt, sååå gulpet havnet i munnen min og ansiktet.. Lærte da at man ALDRI herjer med småbarn rett etter at de har spist;)

    3. Haha! Sitter og ler for meg selv akkurat nå😃 kjenner meg igjen her assa. Leo er søt. Ha en fin dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg