DET ER OVER FOR DENNE GANG!

Hei alle dere! Og beklager så mye for sen oppdatering, mer om det kommer på bloggen senere i kveld 🙂

Nå er jeg hjemme hos min samboer og med Leo, og ferien hjemme i Gjøvik er over for godt, for denne gang i hvert fall!. 6 dager holdt lenge, og grunnet omstendighetene valgte jeg å dra hjem i dag, det var nødvendig for oss begge.

Vi har akkurat kommet hjem fra butikken etter å ha handlet inn til i kveld! Det var litt kaldt ute, og plutselig gikk det opp for meg at det faktisk er høst. Jeg elsker høsten! Sommeren er veldig greit, men ingenting slår å tulle seg inn i et ullpledd foran peisen med kakao mens det er kaldt og fine høstfarger ute. Gleder meg til tiden fremover!

(Han hadde på seg lue, bare ikke på bildet)


Dessuten hadde Fredrik ryddet hele leiligheten til jeg kom hjem, og det var ufattelig deilig og ikke måtte starte ankomsten med å rydde og vaske! Han hadde også kjøpt roser til meg, og jeg hadde kjøpt til han. Helt uten at noen av oss visste om det, utrolig rart. Og koselig, selvfølgelig!

Og Leo ble så utrolig glad for å se pappaen sin igjen! Akkurat nå har de en liten kosestund mens Leo får mat.

Nyt lørdagskvelden, fininger!

13 kommentarer
    1. Så koselig! 🙂 Dere er noen flotte mennesker alle tre, og Leo er kjempeheldig som har dere som foreldre!
      Det er overhodet ikke alle ungeforeldre som er så gode som dere virker til å være, du er veldig moden for din alder synes jeg.
      Jeg må bare si at jeg selv er en ganske ung mor og har en sønn som også heter Leo 🙂

    2. Du behøver ikke forsvare deg ved at han ikke hadde på lua gi blaffen i hva andre måtte mene om det 🙂 Det er ikke bestandig Olivia har lue på ennå, jeg tar det ettersom været. Igår gikk jeg en kort liten tur uten lue selv om det var overskyet fordi jeg ikke hadde med meg lua. Vi er ikke dårlige mødre fordet haha! 🙂
      Klem <3

    3. Tenk at det har gått så langt at du bli nødt til å poengtere at han bruker lue. Det er da ingen andre enn deres sak.. Alt som kan skal rakkes ned på, og ingenting skal roses for tiden. Stå på! Du er en super mamma 🙂

    4. Anonym: Ja, det er dessverre blitt sånn! Og til og med når jeg poengterer det er det noen som bare MÅ stille spørsmål rundt det i kommentarfeltet, det er ikke til å unngå.

      Setter pris på det, tusen takk skal du ha <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg