DET ER KOMPLISERT

Elsker dette bildet.

41 kommentarer
    1. Fin familie <3
      Håpe ikke du syns d her e frekkt, men e fredrik veldig lang, eller du veldig kort? Haha syns d e så stor høydeforskjell :p men veldig søtt

    2. Anonym: Så koselig av dere, alle sammen! Tusen takk <3

      Hahaha, tar det ikke frekt ment! Jeg er 160 akkurat, og Fredrik er 1.86 så det er en forskjell ja 🙂

      Klem

    3. Kan dere pliss ikke gi opp leiligheten og pliss bli sammen igjen
      Dere to passer stykt bra sammen ♡love it♡

    4. Så fine dere er! Jeg lurer på om du ikke svarer på mailer? 🙂 skjønner godt om du ikke har tid, men bare lurer 😀 ha en fin kveld videre <3

    5. ja han ser ung ut med caps å hettegenser osv, men noe jeg hater er når folk kaller barn for kidd. Det er like barnslig, men Fredrik sier jo kidd da såee…

    6. Barnslig? Det som er barnslig er å sitte her å kommentere slikt, ingen andre enn de to vet hva som har skjedd, og om de blir sammen igjen er vel ikke det barnslig? Er vel mere voksent å klare å komme seg sammen igjen etter ett brudd, det kan skje om man er 15 år eller 40.

    7. Lise: Nei, vi er ikke på vei til å bli sammen igjen.. Gammelt bilde.

      Skulle ønske jeg kunne dele mer med dere så dere hadde forstått mer. Det er fryktelig komplisert og jeg ønsker bare å inkludere dere mer ved å dele ting som dette.

      Stor klem fra meg <3

    8. Anonym: Takk for støtten her, godt å se at det er noen som er forståelsesfulle her! Jeg har hatt det helt forferdelig vanskelig i det siste, og det hjelper så innmari å vite at dere er så støttende og greie!

      Er helt enig i hva du skriver
      Stor klem

    9. Så fint bilde, Jessica:) Lykke til i tiden framover. Et brudd er vondt, og det er sikkert ikke så greit at mange mener det ene og det andre, og blander seg inn i det. Jeg synes du håndterer bruddet på en beundringsverdig måte. Det virker som du behandler Fredrik med respekt, til tross for at det ikke virker som det var ditt valg å avslutte forholdet. Måten du verner om privatlivet på i forhold til dette, står det respekt av. Og du kommer til å være glad for at du ikke lot alle leserne dine få vite alt. Skjønner at det er en vond tid, og håper du får det bedre snart. Klem

    10. Dere er jo unge, og for alt det du vet så kan ting endre seg til det positive med tiden. Dere skiltes som venner og da kan alt være mulig i fremtiden;) Ønsker deg alt godt og nyt tiden med din lille Leo;)

    11. Hei fine du! Jeg vil bare si at jeg støtter deg, og at uansett hva som skjer så husk at det blir bedre <3 Hilsen 24 år gammel mamma!

    12. Kanskje du burde begynne å oppdatere bloggen din litt ordentlig igjen? Når kommer feks svarene på spørsmålene til Fredrik?
      Ser du faller på topplisten. Er ikke bloggen din jobben din? Skylder du ikke leserne dine å gjøre en effort?

    13. ..: Faller på topplisten?! Du tuller nå?

      Jeg har jo utrolig høye lesertall den siste uken. Kan faktisk ikke huske sist, men tror det var i Mai jeg hadde noe lignende. Da blir det i grunn litt rart å si at jeg faller.

      Og alle som hver gang skal skrive at jeg “Faller så hardt på topplisten” vær snill å få med dere dette: Jeg har utrolig høye og stabile lesertall til å ikke ha blogget fast et år en gang enda. De andre rundt på topplisten har stort sett blogget i flere år (med noen unntak, selvfølgelig) at man faller noen dager handler om nivået generelt blant de andre bloggerne også.

      Er ikke mange dager siden spørsmålsrunden til Fredrik ble lagt ut, men svarene kommer om ikke så lenge! Veldig fint om dere kan være litt tålmodige!

      Og kjempefint om du klarer å ta hensyn til at jeg har hatt tøffe dager og at jeg gjør så godt jeg kan, jeg er ikke perfekt men jeg gjør da virkelig så godt jeg kan.

    14. Ser du har gått fra 8/9 plass til 15 på bare et par korte dager. Du skrev et innlegg om Sofie Elise saken som trakk mye oppmerksomhet, men så har det lagt seg og fusset rundt bloggen din også.
      Tenker bare for Leo sin skyld jeg. Bloggen er jo jobben din, dumt om ødelegger inntekten nå som du blir alenemor og faktisk blir avhengi av den.

    15. Du over her: jessica har så og si like mange lesere hver dag, men når nivået over og under henne endrer seg, så endrer plassen seg også. Følg med på lesertallet, ikke plassen hun ligger på;)

    16. Medaljens bakside som blogger er at du ikke kan forvente at det blir tatt hensyn til at du har det tøft,når du velger å brette livet ditt ut på nett.

    17. Superbra av dere at dere har kontakt og kan være sammen med leo alle 3. Jeg har fått inntrykk av at dere komuniserer bra (ut ifra det du skriver og bildene). Det viser at dere har tatt foreldrerollen bra, og det er ingen skam å værken gå fra hverandre eller å bli sammen igjen, selvom man har barn. ❤️

    18. …: Du har tydeligvis ikke forstått deg på bloggverden. Og har ikke vært på femtende, har vært på fjortende plass i to dager på rad nå. Vil ikke si at det er så dårlig til å ikke ha blogget et år en gang, eller?

      Jeg nekter å tro at nærmere 10 000 lesere plutselig bestemmer seg for å slutte å lese en blogg på dagen av ingen grunn, eller at det en dag kun kom ett blogginnlegg – og ikke to. Men men, du får nå se selv. Synes bare det er fryktelig tragisk at med en gang jeg har under 10 000 lesere en dag så mener dere at bloggen er på vei til å gå under? Helt seriøst, det blir jo litt dumt? Tidligere i sommer en gang hadde jeg kun 5000 lesere en dag, men jeg kan ikke se at bloggen min har gått til helvete av den grunn?

      Jeg får over 10 000 igjen i dag, så du trenger nok ikke å bekymre deg! Er på ingen måte totalt avhengig av inntekten min fra bloggen, som jeg har nevnt ca tusen ganger tidligere.

      Klem

    19. Lise: Nei, vi er ikke på vei til å bli sammen igjen.. Gammelt bilde.
      Skulle ønske jeg kunne dele mer med dere så dere hadde forstått mer. Det er fryktelig komplisert og jeg ønsker bare å inkludere dere mer ved å dele ting som dette.
      Så hvorfor poster du bildet med overskriften Det er komplisert da? Det har jo vært tydelig for alle at dette bruddet bare er et spill for galleriet.

    20. Anonym: Som jeg også skrev i kommentaren, delte jeg dette bildet for å oppdatere dere litt uten å si for mye. Orker deg ikke mer og de stygge kommentarene dine. Tro nøyaktig hva du vil, si ifra om du vil gi meg muligheten til å bevise at det er slutt – Mer får jeg faktisk ikke gjort.

    21. gurliand, om de så hadde vært sammen har nå vi ingenting med det å gjøre? Sier ikke at dere er det, men du skjønner 🙂 Det var uansett et veldig koselig bilde av dere! Dere gjør nok en god jobb for Leo, sammen eller ikke! 🙂 Håper dere får en fin juletid! Klem<3

    22. Hei.
      Får nesten litt vondt av å lese både de stygge kommentarene og svarene dine her jeg… Kan jo ikke se for meg hvor kjipt det er, men du virker skikkelig lei deg og bitter i svarene dine her… Synes ikke du har gjort det før.. :/ Håper noen gir deg en god klem i dag, du er bra nok som du er! Klem.

    23. Leser bloggen din i ny og ne, og må bare si: for en utrolig flink og selvsikker mamma du er! Måtte scrolle meg laaaangt tilbake her i går når jeg fant ut at du var i ferd med å bli alenemamma (liker egentlig ikke det ordet dersom pappaen til barnet eksisterer i livet da). Jeg håper selvfølgelig for dere alle 3 at ting ordner seg, og syntes det er beundringsverdig at du og Fredrik enda er gode venner og skal feire jul sammen for Leos del. DET sier litt om deg og dere. Det tror jeg aldri at jeg hadde klart selv. Må bare si masse lykke til, og at jeg enda heier på at du og Fredrik blir sammen en gang igjen 🙂 …Dersom omstendighetene tilsier det. Også bare et lite tips: gresset er aldri grønnere på den andre siden så lenge man er flink å vanne sitt eget gress <3 Livet med småbarn er hektisk, og kjærligheten går over til noe mer hverdagslig, uansett alder. Bare vær flinke å ta vare på hverandre! 🙂 (..Sånn i tilfelle dette kan bidra til noe :D) Og en ting til: så bra at du ikke deler årsaken til bruddet, selv om vi alle er nysgjerrige. Men det sier også litt om deg. Lykke til videre! Hilsen 21 år og mamma til 1åring <3

    24. Fortsett å vær den du er! 🙂 du er en stor inspirasjon til jenter i samme situasjon<3
      Ser du er opptatt av flotte klær til Leo:) liker du håndlaget tøy anbefaler jeg deg å ta en titt på Facebook siden hjemmelaget av Kareén. Ellers vil jeg ønske dere en god jul!:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg