ENDELIG SKJEDDE DET…

Det var i går kveld. Nei, natt faktisk. Jeg hadde egentlig sovnet men Leo våknet og var helt i hundre, så derfor la jeg han ved siden av meg i sengen og bladde gjennom bilder av Leo og meg. Jeg fant et bilde av meg uten sminke med Leo, og pekte sakte på meg selv på bildet mens jeg sa “Mamma” før jeg pekte videre på Leo og sa “Leo”

Leo kikket opp på meg, og ned på bildet av meg igjen før han utbryter “Mammma!”

Jeg ble helt sjokkert!! Herregud! Det var så tydelig og klart at det var ingen tvil. Jeg fikk helt tårer i øynene!!

Utrolig morsomt! Endelig ♥

14 kommentarer
    1. Har du vurdert og bli blond igjen? Du kan jo gjøre det med olaplex hos frisøren uten at det skader. Da får du også sånn kald blondfarge. Bare husker jeg syntes du var så utroooolig fin med lyst hår!!! Pena:)

    2. Så herlig, for en hverdagsglede! Herlig når barna vokser og stadig utvikler seg, sier nye ord og lærer nye ting i full fart. Super skjønne bilder av dere. Håper du får en super dag videre, det fortjener du <3

    3. Åh, så herlig! Kan ikke engang forestille meg gleden du må ha følt, når selv jeg får tårer i øynene. Mulig det er hormoner, men likevel <3

    4. Åh, dere er så fine!! Leo vokser seg så utrolig nydelig. Det samme er du! Ønsker dere en flott ettermiddag <3

    5. Du har en helt super blogg! har lest helt fra starten å du virker som en virkelig vakker person utifra blogen å tipper du er enda bedre i virkelig heten! håper du har det bra, å at du Leo og Fredrik får en fin uke!
      Så stor Leo har blitt! samtidig så er han så liten! x) hvis du forstå haha

    6. haha dette er litt spesielt
      vi er begge født i 1998 og har bursdag 7. juni, og noen har til og med sagt at vi ligner<3
      Så gøy at leo har begynt å si mamma<3
      Ha en fin dag<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg