GRATULERER SÅ MYE MED MORSDAGEN!

Fredrik lurte meg i går! Jeg forventet ingenting i dag tidlig, og våknet rundt tolv siden jeg får sove litt ekstra lenge i helgene – noe som er utrolig deilig! Jeg forventet virkelig ingenting, og jeg står opp og setter meg i sofaen, og Leo kommer løpende (krypende) bort til meg og Fredrik later som ingenting. Jeg går etter hvert inn på soverommet for å kose litt med Leo, og da kommer han med både kort, gaver, og det hele! Kake kom også litt senere, som han hadde laget helt selv. Herregud for en glede ♥

Før jeg ble mamma selv skjønte jeg aldri hvilken jobb alle mammaer der ute gjør, men nå som jeg gjør det kan jeg si at vi burde være ufattelig stolte av oss selv. Ikke bare på denne dagen, men også på alle andre dager i året!

 Jeg vil si gratulerer med morsdagen til alle fantastiske mødre der ute! Vi fortjener denne dagen så utrolig mye, for vi gjør en utrolig jobb med barna og alt av nedturer og oppturer som følger med mammarollen. Gi deg selv litt anerkjennelse for den strålende jobben akkurat du gjør!

Husk også at man ikke kan helle fra en tom kopp, og ta vare på dere selv litt ekstra mye i dag ♥ En stor klem sendes!

8 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med morsdagen, Jessica! ❤️ Jeg har også min første morsdag i dag, og føler meg såå heldig! Fikk gave og frokost på sengen 😍 Ha en fin dag videre og kos deg masse sammen med Leo og Fredrik! 😘

    2. Gratulerer så masse med morsdagen fine deg! Jobben du gjør, spesielt som ung mor, inspirerer meg. Måtte dagen din bli fantastisk <3
      Klem jente 17

    3. Hei, ville bare stikke innom og si at du virkelig har fått til med variasjon av bilder i innleggene dine. Veldig fint å se at noen der ute faktisk setter pris på lesere og deres tips:) God kveld:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg