MIN DATE PÅ VALENTINE’S DAY

Her har dere min date i dag! Håper søndagen har vært god for dere ♥

18 kommentarer
    1. Natasha: Hei!

      Har skrevet utrolig mange ganger nå at det verste jeg vet er å smile med tennene, og husker godt at jeg var flink med dette for et par måneder siden – men følte meg helt fryktelig ukomfortabel. Skal se om jeg klarer å smile på noen bilder fremover selv om jeg virkelig hater det 🙂

      Håper du har en kjempefin kveld videre<3
      KLem

    2. Kjempe fine bilder ☺️💛 og elsker bloggen din også ☺️ Håper ting årne sæ mellom dæ å Fredrik, dere ser ut som en nydelig paret, alle som Fredrik er til vanlig snille og omtenksom gutter 😇 Btw kan du værsåsnill anbefaler mæ flere blogger som er mødre som æ kan lese?

    3. Sjeler Leo?
      (Er ikke ment frekt altså, har bare lagt merke til at det er noe med øynene hans på mange bilder)
      Har selv barn som sliter med synet, så det er på ingen måte for å kritisere utseende hans, men lurer fordi jeg ikke kan huske at du har sagt noe om det 🙂
      Ellers veldig søte bilder!

    4. Karianne: Hei!

      Leo sjeler ikke overhodet, mulig det ser sånn ut på bilder, det har jeg aldri lagt merke til selv men han gjør i hvert fall ikke det.

      Tusen takk!<3

    5. Så vakker Leo er, verdens fineste date :), er selv alenemor,så vi har vert på kino idag og kosa oss, og spist pizza etterpå 🙂 han likte ikke så godt filmen da dessverre,men han elsket Karsten og Petra så tenkte jeg skulle prøve gråtass idag,men fengende ikke like mye

    6. Anonym: Tusen takk, så utrolig hyggelig å høre!
      Håper virkelig ting ordner seg jeg også.

      Jeg har dessverre ikke så mange flere tips til andre mammabloggere 🙁 Lover å komme med det i et innlegg om jeg finner noen, men ellers kan du jo sjekke på blogglisten.no og sjekke kategorien “mamma”? <3

      Ha en god kveld<3

    7. Herlighet så utrolig nydelige dere er!!
      Verdens skjønneste date, håper dere har hatt en fin dag med masse kos og kjærlighet ❤️

    8. Skal du legge ut slik “ukas (…)” innlegg i kveld? Haha, msser hele tiden, men bare elsker de innleggene😅 Ha en fin kveld💘

    9. Å så fin han er😀 Verdens fineste date! Synest han begynner å ligne mer og mer på deg Jessica! Håper du har hatt en fantastisk morsdag og kost deg😀Ha en fin kveld

    10. Så nydelige du og Leo er
      Ha en fin uke dere begge to
      Husk at dere er verdifulle,unik og flotte og viktige personer 🙂

    11. Nydelige bilder, dere er så fine!😽
      Håper dere hadde en super dag, det fortjener dere!❤️
      Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg