IKKE HELT SOM PLANLAGT!

Hei dere!

I dag tidlig var vi oppe litt senere enn vanlig, litt over ni. Leo og jeg lå bare og slappet av i sengen og gjorde oss klare til å gå ut i stuen, for å så ordne oss for å dra ut på noen ærender og litt annet. Jeg hadde egentlig ganske store planer i dag om at vi skulle gjøre unna den siste ukeshandlingen, kanskje møte noen til lunsj, og i hvert fall trille en god og lang tur.

Vel. Helt sånn ble det ikke.

Leo krabbet unna meg med en gang han skjønte at vi skulle ta på han ytterklærne hans! Jeg fikk etter hvert tak i han, og han ble skikkelig sur der han satt med ytterklærne på, survet konstant når vi kom oss utenfor huset og virket skikkelig misfornøyd! Så derfor tenkte jeg bare, jaja, da kan vi jo bare gå inn igjen. Det er ingenting jeg må gjøre i dag som jeg ikke kan gjøre i morgen istedenfor. Og det var faktisk helt sinnssykt rart, for når vi da kom inn var han blid som en sol og lekte og herjet. Han er kanskje litt glad i få viljen sin, ja!

Jeg lagde brunch, brødskive til Leo med smørost, og frukt og ostesmørbrød til meg selv. Så gikk vi inn på soverommet for å leke litt etter vi hadde spist, og nå sitter vi her enda!

Og på bildet ovenfor ser dere hvorfor man alltid skal dra til frisøren for å klippe håret, haha!

Ha en fin tirsdag!

13 kommentarer
    1. Leo er et skikkelig sjarmtroll:)) han er heldig som har deg som mamma, syntes du virker som et veldig godt og reflektert menneske!

    2. Haha:) tror ikke sånne små sitter stille hos frisøren heller. Min erfaring er at de vræler og vrir seg, uansett hva man frister med.
      Synes han et søt med hjemmeklippen(?) og første året er det vel bare litt unna øya klipp som er viktig. De fleste barn har vel heller ikke så mye hår i den alderen, skjønt alle mine hadde fått førstehjelpsklipp opptil flere ganger før de var året. Leo har nok arvet mammaens hårvekst.

    3. Anonym: Har ikke hatt noe mulighet til det enda, dessuten undersøker vi litt hvilken seng vi velger å gå for 😀 Det er ingen problem med å bruke denne i mellomtiden uansett! 🙂

      Klem!!

    4. Så kjekt å følge på bloggen din
      Håper alt står bare bra til med dere alle 3 😊
      Leo er bare så skjønn, 😍
      håper eg opplever engang å bli mamma 😃💐
      Virker og det er nok utrolig kjekt også ikke minst slitsomt er jo det
      Men det er jo fantastisk,verdifull og og kjekt å få oppleve noe sånt
      Ønsker dere alt godt og ta godt vare på hverandre 😃💐

    5. I himmelens navn så fikserte dere skulle være på den sengen hans da?? Den er nok utrolig god å ligge i, hvis ikke hadde vel neppe Jessica latt ungen sin ligge der. Selvom utseende ikke er helt perfekt (jeg selv ser egentlig ikke noe galt i den?) så er det vel ingen grunn til at han ikke skal ligge der?
      Stå på Jessica! Leo er utrolig søt, og har akkurat samme hårklipp som min tanteunge, og jeg synes det er et særpreg ved det! Utrolig sjarmerende og det er absolutt en unge du kan være stolt av<3 hilsen ei dokka'ing, du er nok den eneste som vet hvor Dokka ligger, siden du kommer fra Gjøvik. Haha:)

    6. Hva i alle dager?!
      Hvorfor skal hun kjøpe ny seng til han?? Den er jo bare litt gnagd på, det er jo ikke noe galt med den! Slutt å lete opp ting å pirke på!
      Snakk om et bruk og kast samfunn dere oppfordrer til!
      Sengen, Leo og hårsveisen er kjempe fin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg