EN NY OVERRASKELSE..

Herregud, altså. Nå har lillegutt smeltet oss helt her nok en gang.

Han har nå endelig lært seg å si “Hei” så nå går han rundt og sier hei til alt som er her inne. Han snur seg fra meg, før han fort snur seg tilbake for å utbryte “Hei!” før han vinker frebrilsk til meg. Jeg holder på å sprekke av stolthet, selvfølgelig – og da måtte jeg åpenbart skrive et blogginnlegg.

Ellers går han rundt og sier hei til alle gjenstander i leiligheten også. Bort til tven før han vinker og sier hei, krabber videre bort til lampa før han skrur den på helt selv og vinker til den, for å så si “Hei” til den. Jeg smelter så fryktelig bort her, og han stopper aldri med å overreaske oss heller med alt han lærer seg og kan.

I tillegg gjør han noe som ikke er fullt så søtt.. Eller jo, egentlig. 

Han kaster ting ned fra sofabordet og bortover stuegulvet, gjerne fjernkontrollen, før han sitter og ler for seg selv og vinker til den mens den forsvinner bortover stuegulvet…


Et fantastisk morsomt syn, og man kan ikke la være å smile!

14 kommentarer
    1. Ååå herregud så herlig!! <33 haha, Leo er så nydelig Jessica! <3 Jeg forstår så innmarri godt at du er stolt av han. 😀
      Mange klemmer til dere begge to! <3

    2. Jeg har fulgt bloggen din lenge nå, og syns du er veldig flink! Men i det siste syns jeg du har blitt litt ille på “clickbait” i overskriftene dine.. 🙂

    3. Var på en debatt om blogg, og regler idag. Det ble snakket litt om mammabloggere generelt, og jeg fikk egentlig et helt nytt syn på det. Tenker du over hvor mye du eksponerer barnet ditt, og at han ikke har noe som helst måte å forsvare seg på i det hele tatt? Det kan ha en veldig negativ virkning i fremtiden hans, og jeg forstår at du ville lage denne bloggen for å hjelpe andre, men trenger man å eksponere ungen sin for den grunn? Nei. Ut i fra det møtet jeg var på høres det ut som det kommer til å komme en regel i fremtiden mot dette. (De i panelet var bloggere, sjefsredaktører, og ledere i PFU)Dette er ikke ment som hets eller negativt i den forstand. Bare en annen måte å tenke på.

    4. violetamatilde: Hei 🙂

      Det virker ikke helt som om du har lest bloggen min så lenge? Jeg var jo veldig imot å eksponere sønnen min i starten, på grunn av nettopp det du nevner. Så selvfølgelig har jeg tenkt over det 🙂

      Her er et litt mer utfyllende innlegg jeg har skrevet om hvorfor jeg valgte å eksponere Leo:
      http://jessicaenerberg.blogg.no/1444071771_det_ingen_snakker_om.html

      Ps: Jeg tror ikke det kommer noen regler om dette i fremtiden, det har jeg lite tro på. Jeg tror det er opp til en hver forelder å bestemme. Viktig å respektere hvordan andre foreldre velger, jeg vet ikke om du er mamma selv, men jeg respekterer fullt og helt andres valg selv om jeg ikke nødvendigvis er enig selv – og det synes jeg andre også burde.

      Ha en god kveld!

    5. Fantastisk!!
      Har han oppdaget speilbildet sitt? Hvis ikke har du mye latter og humor i vente!! Å se et barn som oppdager sitt eget speilbilde for første gang er helt fantastisk artig!!! 💜💜💜

    6. Kjære flotte Jessica.
      Jeg var fast leser for noen mnd siden, men etter at dattera mi på et halvt år ble født, fikk jeg ikke tid til å lese. Nå har jeg lest gjennom en del innlegg og kommentarer, å jeg må bare si at jeg beundrer deg!
      Tenk at kommentarfeltet renner over av stygge kommentarer fordi du er kvalm, hva med å skrive “god bedring”?
      Jeg skal innrømme at jeg tenkte tanken på at du var gravid, men det har ingen av leserens dine noe med. Jeg tror du hadde fiksa lett å bli tobarnsmor, når man ser smilet til Leo på bildene, så skjønner man at han har det bra! Så jeg håper nesten på en liten babynyhet om ikke så lenge, å om det er en annen grunn for at du ikke har det helt bra, så håper jeg alt ordner seg for deg! Du virker som en fantastisk jente og mamma!
      Gleder meg til å bli fast leser igjen, så håper jeg du og Fredrik kommer til en løsning som passer dere begge <3 Å ikke minst god bedring!

    7. jeg respekterer jo valget ditt selv om jeg skriver om en ny tankemåte jeg har ble opplyst om på en debatt om nettopp dette. Jeg har lest bloggen din helt fra starten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg