KJÆRE MAMMA

Nå har jeg meldt meg på programmet «Kjære mamma» ♥

Jeg tenkte egentlig bare “Hvorfor ikke” når jeg så det dukket opp på facebook at de søkte etter nye mødre til å ha med i programmet. Dessuten synes jeg det er et koselig program som jeg har fulgt litt med på tidligere!

Jeg har faktisk fått noen tilbud om å bli med i tv-serier de siste 5 månedene, men jeg har takket nei for det har ikke føltes riktig i det hele tatt. Men samtidig er det veldig mange av leserne mine som har etterspurt å se oss på tv, og selv om jeg synes det er litt skummelt (Og nytt!) så føles det mer riktig nå og da kan jeg jo i hvert fall prøve, og se om jeg kommer med. For det vet jeg jo heller ikke 🙂

Det blir uansett veldig spennende å se den nye sesongen!

Klem

34 kommentarer
    1. Oi, så spennende! Håper du kommer med 🙂 Skal krysse fingrene for deg. Vet du sånn ca når du får svar? 😀

    2. kristine: Du går inn på tv2 livsstil sin side på Facebook og blar nedover, så ser du mer info om hvilken mailadresse du skal sende søknaden din til! Lykke til 😀

    3. Tror faktisk de tar deg med, det er tv, å da lønner det seg å feks ta med deg som har en del yngre følgere også , for da får de litt ekstra seere som vanligvis kansje ikke hadde sett programmet 🙂 å du er jo litt kjent også
      Håper på å se deg der!

    4. Håper du kommer med! Hadde vært artig å se! Tror faktisk du gjør det også, for situasjonen din er jo litt spesiell!
      Heier på deg! Ha en fin kveld!

    5. Hei! Mener å huske at du har skrevet at du har handlet en del på boohoo, om jeg ikke tar helt feil nå? Lurer på å bestille noe der for første gang, hvordan er erfaringene dine med siden? Og hvor lang tid pleier det å ta før pakken kommer? Takker på forhånd for svar, også blir det selvsagt spennende å se om du blir å se på tv-skjermen i nærmeste fremtid:-)

    6. Anonym: Hei! Ja, det stemmer 🙂

      Veldig god side med klær som er litt annerledes, synes jeg! Det tok ikke lang tid sist gang jeg bestilte, men jeg tror man kan betale litt ekstra for å få den ekstra fort slik man kan på feks Nelly.com også.

      Frakten er heller ikke særlig dyr, den vanlige frakten ligger vel på omtrent 60-70 kroner, den gjorde i hvert fall det den perioden jeg bestilte masse derfra! Kjempefornøyd med alt jeg har fått 🙂

    7. Jøss,2 innlegg som er slettet på kun 2-3 dager….imponerende! Umoden og fullstendig blottet for innsikt,det er deg!! Har du begynt og forstå det selv nå? Kan ikke fatte og begripe noe annet enn at dine foreldre blir/er skikkelig flau till tider,relativt ofte….. du skriker etter oppmerksomhet,99% av de som leser bloggen din vet det!! Legg ned bloggen,og fokuser heller på ungen din,først og fremst….

    8. ååå, kan du si i fra da, liksom en dag eller tø før det starter dene episoden du skal være med på, for jeg har ingen anelse om når osv

    9. Mina: Fordi jeg ble bedt om det. Og så var det galt om jeg hadde latt det stå tydeligvis, jeg ville bare si ifra at jeg aldri ville lagt opp til spekulasjoner med vilje. Galt at jeg lot det sto og nå får jeg massiv kritikk for at jeg slettet det også (tolket ikke din kommentar slik, altså!) utrolig vanskelig å tilfredsstille alle, jeg prøver bare å gjøre det rette 🙂

      God klem

    10. Ååå yes, håper virkelig du er en av de som kommer med!! Du er så fantastisk, stolt på dine vegne av hvordan du fremstiller deg som mor 😀

    11. Huff, leit at det er slik .. Føler liksom at du blir unødvendig mye angrepet som en hakkekylling om dagen!
      Vit at vi er mange som støtter deg også, uansett hva det er som plager deg om dagen (som du ofc ikke har noen plikt til å opplyse om).

    12. Wake up er en sjalu idiot. Ikke bry deg om sånne tåpelige mennesker som tror de kan ødelegge for andre. De er noen tapere og d vet de selv også. Du er en fantastisk jente og veldig godhjertet. Jeg elsker å lese bloggen din og vil alltid gjøre d. Gutten din er helt nydelig ønsker dere d beste. Fortsett sånn.

    13. Halloween barn: shit,der traff du spikeren på hodet, og ja,jeg er en skikkelig sjalu idiot…. sjalu på hva da? Den kaotiske tilværelsen J har stelt istand? 16år,mamma og trur hun vet best om det meste? Nei takk du,litt artig at du faktisk tror enkelte er sjalu på dette,ikke akkurat noe å hige etter!
      Vurdert sminkekurs jessica? Bare så lite pent når du streker opp overleppa di med lipliner…en halv cm over dine egne… 👄

    14. Wake up: Hei 😀

      Så selv at det kanskje så litt uheldig ut på bildet, men det så helt fint ut i virkeligheten! Denne liplineren er fra hm, så da “flasser” den over på overleppen når jeg har hatt den på noen timer 🙂

      God klem sendes! <3

    15. Håper seriøst du er en ungdom “wake up” så ingen barn har et nett troll som deg som rollemodell. J er mor til 2 en på 13 😮 som jeg fikk når jeg var 16 og en på snart 4 😉 du ordner dette vettu frøken 😉 Lykke til med søknaden i kjære mamma 🙂

    16. har så lyst til å spørre deg om noen ting, men vil ikke ta det her, kan jeg finne deg på et annet sted ? :/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg