SNART VET VI KJØNNET PÅ BABYEN!

I morgen kommer moren og søsteren min til oss. De blir her til fredag og skal bli med oss til Tønsberg når vi skal få vite kjønnet til den lille på torsdagen. Jeg teller selvfølgelig ned og gleder meg mer for hver time som går, så kjenner at det blir vanskelig å sove natt til torsdag!

Fredrik skulle egentlig til London med en kompis på torsdagen, men ble hjemme. I mai har jeg masse som står på agendaen, blant annet ordinær ultralyd med moren til Fredrik og Fredrik. Tror det blir veldig koselig! Svigermor har vært en stor støttespiller for meg dette svangerskapet.

Haha, tenker de av dere som er lei av å høre om den pokkers ultralyden gleder dere til den er overstått! Haha, neida. Jeg har nok skrevet en del om den allerede, men det har gått så fort og nå er dagen her snart!

Jaja, nå må jeg i hvert fall hoppe i seng! Jeg har vært så dårlig i dag etter jeg kon hjem etter byturen i dag, og det ser ut til at jeg får halsbetennelse. Igjen. I kombinasjon med vonde kynnere (!) og bekkenløsning har jeg vært sengeliggende i dag. Gud, som jeg har synes synd på meg selv. Fredrik ler litt av meg fordi jeg er så stakkarslig. Noen ganger skulle det ha vært videokameraer her hjemme så dere kunne sett hva vi gjør her hjemme og alle samtaler vi har, tror faktisk det hadde vært skikkelig underholdning for utenforstående.

Men humøret er altså på topp, og Fredrik og jeg trenger kun å vente i spenning i to netter til før vi får vite hvem som skjuler seg i magen!

23 kommentarer
    1. Lykke til!!! Kommer du til å fortelle oss kjønnet så snart du vet det, eller kommer du til å vente en stund med det? Er veldig nysgjerrig haha 🙂

    2. Gleder meg så til å høre! Det er jo kjempe spennende og så hyggelig at du deler med oss. Har en følelse av at det blir jente, men på en annen side gutt.. Blir hvertfall spennende uansett.<3

    3. Bare husk at det kan hende babyen ligger sann at det er umulig å se kjønnet, det gjorde prinsessa mi da hun lå i magen, kan være en sjenert baby 🙁

    4. Ville ikke hatt for mye håp. Du er vel ikke så langt på vei, så det er større sjangse for å ta feil. Ofte ligger babyen vanskelig til, så man ikke får sett. Men håper dere gjør det da:) husker jeg gledet meg helt sykt til det selv. Ble liksom mer virkelig når jeg fikk vite det. Lykke til:)

    5. Hei, jeg håper at du for vite kjønnet på bebisen og alt det dere har som dere lurer på på den kommende ultralyden deres 😛
      Vi var selv på ultralyd i uke 16+2 og vi fikk ikke vite noen ting. Ble satt opp på en ny time i uke 20…
      Ble veldig skuffet over å ikke få vite det så håper ikke du må gjennom det samme 😛 Masse lykke til !!

    6. Skal du til kvinnedoktor/nicolaidis i Tønsberg? Han er kjempeflink 🙂 Mange som reiser langt for å komme til han 🙂 Vi fikk vite kjønn hos han i uke 12… Det stemte!
      Lykke til på UL 🙂

    7. Guttemamma: Ja, det er dit vi skal 😀 Utrolig flott å høre at han er så flink, og at du har god erfaring med ham!

      Oi, uke 12?! Trodde ikke kjønnet var synlig så tidlig, utrolig morsomt at han klarte å se det og at det viste seg å stemme da! 🙂

      Tusen takk <3

    8. Hei! Har akkurat funnet ut at jeg er gravid, et vist 7 uker på vei! Og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med legetimer, ultralyd osv! Har du noen Mail som jeg kunne kontaktet deg på, for kunne gjerne tenkt meg å kanskje fått noen tips?
      Hilsen Michelle ☺️

    9. Ååh, heldiggris som skal på ultralyd i morgen! Jeg har fått time i mai, og det er jo en halv evighet til!!! Guuuuuud som jeg er utålmodig! Haha!
      Lykke til og håper dere får se kjønnet i morgen <3

    10. Husk at det ikke er en selvfølge at du får vite kjønn. Jeg fikk ikke vite på oul så måtte bestille ny time 😊

    11. Gleder meg! Håper alt er bra med den lille, og at dere er så heldige og får sett kjønnet 🙂 Lykke til!

    12. Hei! Når er det du legger ut innlegget om skjønnet på barnet? Er så spent.. Leser meg innom flere ganger😊 lykke til!

    13. Å så herlig. Lengter til jeg får oppleve det igjen, om jeg får oppleve det en gang til. Ser mørkt ut nå.men plutselig skjer det 🙂 lykke til. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg