DE SISTE FORBEREDELSENE…

Hei fra en mildt sagt stressa meg!

Jeg har stresset meg gjennom de siste timene av denne dagen, og det er grunnen til at dere ikke har hørt så mye fra meg i dag! Vi har vært på handletur for å handle inn det siste til den store dagen i morgen på en søndagsåpen butikk, og det var fullstendig kaos der. Jeg måtte bare innom for å kjøpe bær til i morgen som jeg skal bruke på den ene kaken jeg skal bake, men folk er jo helt gærne og river ned sperringer og alt som er inne i butikken sammen med matvarene de skal ha. Siste gangen jeg drar på noe sånt, folk går jo helt bananas og det er jo nesten skummelt å være vitne til!

Ellers har jeg tilbrakt dagen med veslegutten hos tanta mi her i Larvik, og vi storkoste oss store deler av tiden ute i den store hagen hennes! SÅ gøy for Leo, og i et så herlig vær. Han koste seg i hvert fall, det skal være helt sikkert! Et herlig besøk. Men det var godt å komme hjem og begynne med de siste forberedelsene til i morgen også da, og nå begynner jeg å nærme meg ferdig.

En bitte-liten sniktitt til i morgen! Her mangler jo dukene, glassene, og litt av pynten da, men jaja! Bordet vårt ble så fint når det ble ferdigpyntet, jeg er storfornøyd!


Akkurat nå holder jeg på å bake til i morgen så jeg må egentlig bare forte meg og fortsette men hadde ikke samvittighet til å ikke oppdatere dere mer i dag, jeg har akkurat pyntet ferdig spisebordet vårt til i morgen, og etter det skal jeg begynne å lage tidenes seneste middag til Fredrik og meg. Men SOM vi gleder oss til i morgen, så alt stresset er absolutt verdt det♥ 

Ønsker dere en riktig god kveld, vi snakkes i morgen og jeg gleder meg til å dele bilder fra dagen vår!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg