EN FANTASTISK DAG!

Hallo, flotte lesere!

Nå har vi kastet av oss bunad og pentøy, og er klare for en skikkelig deilig og avslappende kveld i senga med film, mat, og godt drikke. Vi er slitne, men har i gjengjeld hatt en fantastisk feiring og dag i dag, så da gjør det ikke så mye! Vi har faktisk sett babyen sparke fra utsiden av magen nå for første gang i dag i tillegg til den fine 17.mai feiringen, og det var skikkelig gøy altså ♥

Fine Leo har gått rundt med det fine Norge-flagget i dag som han har veivet med. Ble så stolt av å se det! Heldige oss som bor i dette flotte landet, og så heldig at gutten vår får vokse opp her med så mange muligheter til å leve et godt liv.


Fredrik tok et kjempekoselig 17.Mai bilde av Leo og meg istad, ute i det fine været. Det er hentet fra min instagramkonto! Følg meg gjerne, @Mammasom16 ♥

Klem!

11 kommentarer
    1. Ååå, så fine der var
      God 17.Mai kveld
      Og bli gjerne bedre på bloggoppdateringer!?
      Ett godt tips fra meg da tjener du mye bedre enn du gjør nå heheh

    2. synes du noen ganger at det er sykt kjipt at du foreksempel ikke kan dra på jentevors og senere jente nach 😛 ?og drikke mange mengder med drikker osv

    3. Hei! Så ut som dere har hatt en kjempefin feiring! Jeg lurte på hvilken bunad du har, og om du kan vise hele bunaden fram i et innlegg?
      Ha en fin dag!
      -Miriam

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg